1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox one games downloaden. Hoe?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ROBERT17040, 10 feb 2014.

  1. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ik heb de laatste keer m'n giftcard besteld bij offgamers.com. Je krijgt je code daar net iets sneller dan bij MS. Als je eerste keer besteld moet je wel aantal extra handelingen verrichten ter controle, maar verder prima shop.
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb het ditmaal via Hong Kong gedaan, je kunt punten kopen via Playasia en dit ging allemaal ook vlekkeloos! (scheelt weer rond de 10,- euro)
     
  3. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    En hoe snel ging dat dan? Want via Offgamers.com heb je de code echt binnen enkele seconden.
     
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dit ging ook binnen enkele seconden, zodra de order compleet was kreeg ik de code direct te zien ;), daarnaast is playasia wel een vertrouwde site.
     
  5. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Offgamers niet dan? Naja, maakt mij weinig uit, zolang ik maar niet meer betaal dan de werkelijke wisselkoers en ik de code snel heb, maakt t me verder niet uit waar ik bestel. Heb daarnaast ook toch maar mn CC gekoppeld, dus dat maakt t allemaal nog makkelijker ;)
     
  6. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Offgamers had ik ook mijn code vandaan. Duurde wel iets langer als dat ik verwachtte, maar dat komt misschien omdat ik een nieuwe klant was ofzo.
     
  7. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ja de eerste keer dat je besteld moet je idd een aantal handelingen extra verrichten. Daarna krijg je de volgende keren de code meteen na betalen in de account.
     
    Graveheart vindt dit leuk.
  8. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Goed om te weten voor toekomstige bestellingen.
    Ik vermoed dat ik daar vaker ga komen.
     
  9. knackje

    knackje Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    2

    Oke dit wist ik dus niet.... kan ik wel een credit card toevoegen of moet het perse met die gift card?

    Edit: citaat is niet volledig zie ik. Ik reageer op een bericht van iemand die aangeeft dat je geen paypal betaling meer kan doen op de xbox one via de usa markplace
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    CC moet nog kunnen als je ook weer zo US adres gebruikt.
     
  11. knackje

    knackje Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    2
    Ok tnx.... Ga ik dat vandaag even proberen. Wilde nog wat van die pinball kasten kopen :D
     
  12. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Kan je via play-asia ook game downloads kopen?
     
  13. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Nee helaas, zijn allemaal fysieke exemplaren die ze opsturen. Zou fijn zijn als zij ook digitale versies/codes zouden verkopen, want hun prijzen zijn altijd erg netjes. En via de mail heb je de game sneller dan met de post, want dat duurt bij Play-Asia altijd erg lang vind ik.
     
  14. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Thanks! En moet je via Offgamers en Play-Asia betalen met Creditcard of Paypal?
     
  15. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Beide sites accepteren naast creditcard ook PayPal.
     
  16. Kleenex

    Kleenex Zakdoek van het jaar

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij hebben ze op dit moment alleen Forza als download game.
     
  17. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
  18. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Even een sidenote bij die code voor COD: Ghosts! Die heb ik namelijk vorige week gekocht, via eBay, en die kreeg ik met geen mogelijkheid geactiveerd!!

    Deze code betreft namelijk de game voor zowel de X360 als de X1. Wil je echter de code op de X1 activeren, krijg je de melding dat dit niet kan omdat het een game voor de 360 is. Er wordt aangegeven dat je voor de X1 de code gewoon via xbox.com moet redeemen. Dit lukte mij echter ook niet, de code werd wel herkend als COD: Ghosts full game, maar als ik dan voor redeem koos kreeg ik keer op keer een foutmelding. Vervolgens las ik dat je m eerst op de 360 moet redeemen en de game dan automatisch ook op de X1 te downloaden is. Gelukkig was mn 360 nog niet verkocht, maar ook daar op lukte het voor geen meter.
    Uiteindelijk ben ik er drie dagen mee bezig geweest, heb ik 3 uur met iemand van MS zitten chatten (die overigens vrij dom was en er niet veel van snapte) en heb ik meerdere mails heen en weer gestuurd met de eBay verkoper. Uiteindelijk gewoon netjes mn geld terug gekregen, maar ik raad dus aan om de digitale versie van COD: Ghosts NIET te kopen!

    Of iemand moet er ervaring mee hebben dat het hem wel gelukt is om op deze manier COD voor de X1 te krijgen...?!
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Terecht :+ zulke kutgames horen ook niet geredeemed te kunnen worden :p!
     
    Lethal AK47 vindt dit leuk.
  20. Kleenex

    Kleenex Zakdoek van het jaar

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    1
    Al ben ik wel benieuwd hoe de prijzen van digitale games zich gaan ontwikkelen naarmate er meerdere aanbieders komen.
     

Deel Deze Pagina