1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox one games downloaden. Hoe?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ROBERT17040, 10 feb 2014.

  1. mauser8x57

    mauser8x57 gt: ENFIELD22

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    7
    natuurlijk weten ze dat .
    totdat de game winkels gaan piepen dat ze teveel mis lopen en je dan verplicht bent om in je eigen regio te blijven .
    zullen duitsers fransen en de Italianen het ook zo doen ?
    want gaat er een berg geld naar ms poehey
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Tja nieuwe tijden ;) winkels moeten niet piepen, maar aanpassen.
     
  3. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Als MS dit gaat aanpassen, denk ik niet dat ik nog digitale games ga kopen. Het magg dan super fijn en makkelijk zijn, maar ik weiger €70 voor een game te betalen. Dan maar gewoon fysiek halen. Baal nu eigenlijk al een beetje; als ik Battlefield nu digitaal wil kopen, kost ie €45, terwijl ie €22 ofzo bij Play-Asia is...
     
  4. mauser8x57

    mauser8x57 gt: ENFIELD22

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    7
    idd
    kijk maar free record shop ;)
    en on topic weer
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Is een beetje mazzel hebben met deals ook. Gelukkig komen er nu ook steeds deals with gold elke week. En laatst was bijvoorbeeld BF4 in de aanbieding. :)
     
  6. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Hmz, dat heb ik dan helaas gemist omdat ik nog geen X1 had. Jammer.
    Maar om nou alleen maar op deals te gaan zitten wachten is toch ook onzin? Je wilt een game toch op, of enige tijd na de release spelen? Dan wil ik voor een nieuwe game rustig €45 neerleggen, maar €70 vind ik echt overpriced. Al helemaal voor een digitale versie waar verder geen kosten aanzitten qua doosjes, disc, distributie, etc!
     
  7. Kleenex

    Kleenex Zakdoek van het jaar

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien komt dat nog wel. Op het moment is er weinig concurrentie wat betreft het digitale aanbod.
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik snap jouw reactie niet helemaal...
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Huh? Hoe dan, vertel...
     
  10. mauser8x57

    mauser8x57 gt: ENFIELD22

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    7
    dan licht ik hem even toe :)
    vroeger ging iedereen naar de free recordshop voor lp's en cd's . totdat itunes op de markt kwam en je via je pc muziek kon kopen of alleen een nummer.en dit verhaal is het zelfde op de X1 store uit je luie stoel kopen en spelen.
    tenminste zo zie ik het .
     
  11. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Idd, niet dat ik een One heb, maar toch wel interessant. Wellicht kan dat ook voor de PS4 hahahaha
     
  12. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik betaal 33 euro voor de nieuwste digitale games via Ebay verkopers. Ik betwijfel of het legaal is, maar je krijgt wel gewoon de Ebay protection en het is al meerdere malen foutloos gegaan (ook bij vrienden). Je krijgt dan een aparte mailaccount die alleen van jou is met de game gepre-load. Vervolgens kun je deze account als home account instellen en kun je gewoon met je eigen account de game spelen. Die account met game kun je vervolgens gewoon weer verwijderen en je hoeft alleen opnieuw in te loggen als je het spel opnieuw wil installeren. Werkt perfect.
     
  13. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Hmz, die heb ik idd ook wel op eBay gezien, maar vond het toch maar wat raar klinken. Daarnaast, het feit dat je met een andere account moet inloggen, betekent dus dat de game niet aan jouw GT wordt gekoppeld. En jij de game dus vervolgens weer niet met iemand kan delen (dat is nou net waarom ik digitale games wil, zodat zowel ik, als m'n broertje de game kan spelen).
    Verder zou dus ook die verkoper met die account weer een andere Xbox als Home Xbox kunnen instellen en ben jij je game kwijt.
     
  14. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    En vervolgens fixt MS dit en ben je je games kwijt.

    45 euro is een mooie prijs. Zou daar gewoon voor gaan
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gelukkig is Amazon nu begonnen met digitale codes voor games te verkopen. Dat gaat hopelijk wel de toekomst worden. Zeker als meerdere dat gaan doen. Dan krijgen voor die ook prima prijzen etc.
     
  16. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Ik denkt het niet, want ze kunnen niet zomaar iets afpakken waar je voor betaald hebt.
    Dan nog ik kan wel als Amerikaan voor een bepaalde periode in europa zitten dus met een US account in Nederland.
    Is niks frauduleus aan.





    Opties genoeg dus
     
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Wat kosten die bij Amazon ongeveer dan?
     
  18. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Daar ben ik ook wel benieuwd naar! En graag met link, want kan zelf niks vinden (op Amazon.de)?!
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  20. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ah Amazon.com dus. En alleen nog maar 1 spel. Maar het is een begin. Is ook bekend of Amazon je meteen de code stuurt, of dat ze de code in een doosje per post sturen? In geval van dat laatste wordt t lastig, want Amazon.com verzend dacht ik niet naar NL.
    Maja, het begin is er. Laten we hopen dat over paar maanden Bol.com en andere site ook gewoon digitale codes voor games verkopen. Voor fatsoenlijke prijzen...;)
     

Deel Deze Pagina