1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One op andere TV toont geen beeld

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Somegras, 8 jul 2017.

  1. Somegras

    Somegras Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Goedendag,

    Ik ben voor een aantal weken niet thuis en ik zou graag mijn Xbox One willen aansluiten op een andere televisie. Echter, vertoont de Xbox One geen beeld op de andere televisie. Op mijn oude configuratie had ik 720p ingesteld, deze televisie is als het goed is 1080i maar ik kan nergens de resolutie aanpassen. Ik kan ook niets via Xbox streaming omdat ik het netwerk niet kan configureren en ik heb hier geen mogelijkheid tot bekabeling.

    Ik heb mijn Xbox One al een hard reset gegeven maar dit geeft geen gunstig resultaat. Ook heb ik de disc uitwerpen knop en de power knop ingedrukt gehouden tot de Xbox weer opnieuw opstart. Ik kreeg geen geluidje maar ik heb al die geluidjes ooit eens uitgezet (als Xbox aan of uit gaat, disc uitwerpen etc.) dus misschien dat het daarmee te maken heeft.

    Ik kan wel met mijn Xbox verbinden via mijn controller, ik weet alleen niet hoe ik bij de juiste instellingen kom en hoe ik dit dan in kan stellen. Ik zou graag mijn Xbox hier gebruiken maar ik krijg hem niet aan de praat.

    Ik heb ook al andere hdmi kabels geprobeerd, het zijn trouwens de kabels die ik voorheen ook gebruikte op mijn Xbox.

    Hopelijk hebben jullie een oplossing :)

    Groetjes,
    Somegras
     
  2. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Heb je de Xbox-knop en Eject-knop wel lang genoeg ingedrukt? Het is lastig te bepalen aangezien je zegt geen pieptonen te horen, maar je kunt het wel zien aan de console zelf. Pas als het aan en uit lampje knippert (na een seconde of tien) moet je de knoppen pas loslaten. Dan zou de console opgestart moeten worden in een 640 × 480 resolutie.
     
  3. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Eigenlijk moeten we ons gewoon voornemen niet meer te reageren op vragen van mensen die zich net op XBW hebben geregistreerd. Dit is al de zoveelste die geen reactie geeft... :F:
     
    Laatst bewerkt: 27 jul 2017
  4. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Kan er geen systeem komen waarbij nieuw geregistreerden in eerste instantie enkel kunnen reageren en pas na 50+ posts topics mogen openen?
     
    Rossi46 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina