1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox one op Samsung series 7

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door markextrae, 18 jul 2015.

  1. markextrae

    markextrae New Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Best lezers,

    Als eerst mijn excuses als dit topic verkeerd staat.

    Ik heb sinds deze week een nieuwe tv gekocht. Een Samsung curved uhdtv series 7, vooral om op een andere beleving te genieten van de Xbox one.

    Echter stuit ik gelijk op een probleem. De HDMI poorten bij de tv zijn vervangen door een "Samsung one connect mini" box. Wat je inplugt in de tv en waar je je apparaten als dvd / consoles / USB etc kunt aansluiten.

    Alleen herkent deze one connect mini box niet mijn Xbox als ik de HDMI kabel insteek in de box.

    Ik heb nu al verschillende opmerkingen gekregen dat de Xbox HDMI kabel te zwak is? Maar waarom zouden ze een zwakke kabel leveren bij een nieuwe Xbox?

    Mijn vraag nu is of iemand enig idee heeft wat het probleem is? Zijn er mensen met net zo een tv?

    Ligt het aan mijn Xbox? Kabel? Of tv?

    Alvast bedankt voor de hulp.
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Heb je geen andere kabel om het te proberen? Lijkt me niet dat het daar aan ligt
     
  3. markextrae

    markextrae New Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die van de Xbox is ook high speed kan tot 4K aan.
     
  5. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Er zit wel degelijk een verschil in HDMI kabels. Buiten het feit dat je bijvoorbeeld 1.3 en 1.4 kabels hebt (ik ben niet helemaal up to date), zitten er wel meerdere verschillen tussen HDMI kabels. Ja, meestal volstaat een kabel van €1 wel, maar dat betekent niet dat die kabels van €100 waardeloos en pure moneyscams zijn. Deze kunnen gewoon meer data versturen en zijn kwa aansluiting een van betere kwaliteit. Vooral met dure audio apparatuur kun je de verschillen gewoon letterlijk horen.

    Ik heb even geen tijd om uit te leggen hoe het precies zit, maar ik zou inderdaad even een andere kabel proberen (en dan niet van de Action of de standaard kabel van de Media Markt).
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962

Deel Deze Pagina