Titanfall +
Believe the hype! Je gaat met 6 tegen 6 de strijd aan en hebt beschikking over Titans die de beslissende factor kunnen zij. De game is fast paced en vol actie. De verticale gameplay voegt echt iets nieuws toe en 6 vs 6 is echt meer dan genoeg. In de multiplayer zijn AI’s toegevoegd en het beloont ook echt om deze af te maken. De AI is echter niet echt challenging. Verder had ik graag een echte singleplayer gezien.
Trails Fusion + (++)
Zoals elke trails game prima in orde. Ditmaal speelt het spel zich af in een toekomstige thema. De game is geschikt voor zowel beginners als gevorderden. Leuke toevoegingen zijn de nieuwe skill games en acrobatische stunts die je kunt uithalen.
Fifa 14 +
Fifa is een prima game en eindelijk is er 3D publiek i.p.v. 2D. Enig minpuntje is de AI waaraan ik me erger. De AI scoort 9 van de 10 keer hun eerste schot en daarnaast spelen zijn ook erg frustrerend, een beetje scripted voelt het aan... Online werkt trouwens prima.
Dead Rising 3 +
In dit deeltje zie je duizenden zombies in plaats van enkele honderden zoals bij de vorige Dead Rising games en zo voelt de game best wel next gen aan. De graphics zijn oké, maar niet echt next gen te noemen. Ditmaal kun je naast weapon customization ook auto’s aanpassen en dat is best een leuke toevoeging.
Ryse: Son of Rome +
Persoonlijk ben ik erg positief over deze game. De graphics zijn echt top en de cutscenes zijn erg mooi. De game valt wel op een gegeven moment vaak in de herhaling, maar ik vind het toch erg tof. Veel reviews zeggen dat de game qua gameplay tegenvalt, maar daar ben ik het niet mee eens. Ik ben gewend aan zulke games en ik vond het prima. In de game zit ook nog een Arena mode dat zeker de moeite waard is om te proberen.
Metal Gear Solid Ground Zeroes +
Een korte maar krachtige game. Binnen een uur heb je het spel uitgespeeld. De game is prima in orde en de cutscenes zijn slick. €25,- voor deze game vind ik persoonlijk erg duur. Ik had er zelf minder voor betaald, €25,- vind ik te duur.
Zoo Tycoon +/-
Een leuke game, maar ik had te hoge verwachtingen. Het aantal dieren dat je kunt kiezen vind ik beperkt en je bent snel klaar met je dierenpark. De kinect functie voegt in mijn ogen weinig toe aan de gameplay. Ten opzichte van de Zoo Tycoon game op de PC een tegenvaller.
Laatst bewerkt: 27 apr 2014