1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] XBOX One Reviews

Discussie in 'Games' gestart door Leis, 11 feb 2014.

1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    nee en het is alleen een -,+ of +/-

2. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Iemand anders die dit wil overnemen? Omdat ik niet veel meer online ben op XBWorld en dus niet bij kan werken. Ben druk bezig met andere dingen helaas.

3. AlfaRomeoMito

AlfaRomeoMito Member

Leuk Bevonden:
    13
    Forza horizon 2 ++

Playground Games zet een indrukwekkende en verbluffend weergegeven open spelwereld neer die van horizon tot horizon reikt. Een gigantische oppervlakte die niet langer wordt afgebakend met onvernietigbare vangrails of dranghekken, maar volledig verkenbaar is. Een riante speeltuin boordevol activiteiten waar je als racefanaat wekenlang zoet mee kunt zijn. Racefans mogen Forza Horizon 2 in geen geval missen! De adrenaline ronkt onder de motorkap, rijdt spectaculair lekker en het ziet er simpelweg fantastisch uit.

Maddmonkey vindt dit leuk.
  4. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    ik zag de topic nog niet voorbij komen. maar is Blood bowl II iets? ik twijfel, snap niet veel van ruby maar dit concept lijkt me wel wat.

5. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Een mod al gevraagd? Anders kan ik het wel doen. Vond het wel een goed initiatief namelijk.

En aangezien dat hele xb vs PS achter de rug is, dan lijkt het mij beter om gewoon alle reviews in 1 thread te dumpen. Alleen geen flauw idee hoe ik links plaats door de link te laten zien, maar goed ik kan wel een database(je) bijhouden :)

Laatst bewerkt: 1 feb 2016
  6. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ehm mods dan? :)

7. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
  8. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ook dat maakt niet echt uit :+ ach, ligt iig niet aan mij dat het forum doodser raakt.

Deel Deze Pagina