Iemand anders die dit wil overnemen? Omdat ik niet veel meer online ben op XBWorld en dus niet bij kan werken. Ben druk bezig met andere dingen helaas.
Forza horizon 2 ++ Playground Games zet een indrukwekkende en verbluffend weergegeven open spelwereld neer die van horizon tot horizon reikt. Een gigantische oppervlakte die niet langer wordt afgebakend met onvernietigbare vangrails of dranghekken, maar volledig verkenbaar is. Een riante speeltuin boordevol activiteiten waar je als racefanaat wekenlang zoet mee kunt zijn. Racefans mogen Forza Horizon 2 in geen geval missen! De adrenaline ronkt onder de motorkap, rijdt spectaculair lekker en het ziet er simpelweg fantastisch uit.
ik zag de topic nog niet voorbij komen. maar is Blood bowl II iets? ik twijfel, snap niet veel van ruby maar dit concept lijkt me wel wat.
Een mod al gevraagd? Anders kan ik het wel doen. Vond het wel een goed initiatief namelijk. En aangezien dat hele xb vs PS achter de rug is, dan lijkt het mij beter om gewoon alle reviews in 1 thread te dumpen. Alleen geen flauw idee hoe ik links plaats door de link te laten zien, maar goed ik kan wel een database(je) bijhouden