Denk dat ze blij zijn als ze eentje verkopen, omdat de voorraad anders te lang blijft liggen. Die Xboxen lopen echt niet hard hoor. Dus liever verkopen dan klant teleurstellen en een verkoop mislopen. Misschien komt die Limited Edition later nog goedkoper, door dezelfde reden wat ik hierboven aangeef. Als de voorraad te lang blijft liggen, gaat de prijs omlaag
Via Xbox NL Store kun je een 500GB One kopen met Forza 6 of Halo 5 voor 349 euro. Wel week oid levertijd..
Is deze aanbieding nog geldig en zo ja, verschilt dit nog per locatie? Op de site de aanbieding niet kunnen vinden. Edit: via Google Search kwam ik op de productpagina en dan is artikel niet op voorraad.
Nee, volgende week Fallout bundel. En er is een Bundle met Halo, GTA, Battlefront, Cod en nog een game voor 349,- nu
Ja 1 van die games bedoelde ik, die laatste game is AC trouwens. Oh en Forza hoort er nog bij, 6 games geloof ik
Deze week bij de Media Markt twee toch best mooie aanbiedingen, al zeg ik het zelf. X1 500GB + Fallout 4 voor 322,- euro X1 1TB + Tomb Raider voor 379,- euro
*offtopic* Ik heb hem bij de release gekocht voor 399 met Destiny, Forza 5 en Fifa 15. Ik had destiny en forza verkocht voor 65 euro. Dus €335 voor een xbox one met Fifa 15 op de release vind ik nog steeds een goede prijs
Welke release hebben we het dan over? De 1 TB versie? En de één praat over met kinect en de ander zonder? Ik heb iets van €520,- betaald voor de X1 met kinect en BF4 op de release in 2013. Als je de kinect even niet meerekent (-€100,-) en er vanuit gaat dat Fallout 4 even duur is als BF4, vind ik de pricedrop van €100,- over 2 jaar nog wel meevallen eigenlijk. Edit: Oh ja, de Nederlandse release was een jaar later natuurlijk
Tja, dat heb je altijd. Binnen no-time zakken de meeste prijzen aanzienlijk. Valt met de One nog mee. Had alleen gehoopt dat ze er nu standaard een 1TB HDD in zouden stoppen.
Staat bij mij op 117 euro. Maar alsnog prima te doen. Heb nog een 500GB USB2 HDD (zonder voeding) die denk ook wel kan werken. Misschien niet geheel relevant hier, maar maakt het uit of een externe HDD wel of geen voeding heeft (of via USB gevoed wordt)?