Haha. Ik twijfelde al of ik hem na 5 jaar eens moest gaan veranderen of niet. Inmiddels woon ik op mezelf en heeft Jopie (die nog bij mijn ouders woont) plaats moeten maken voor deze Hummer!
True, beetje shavvy. Inmiddels heb ik het uitgezocht en was ik overtuigd van de 140+ positieve reviews en PayPal-aankoopbescherming.
Je krijgt toegang tot twee accounts met wachtwoorden. Eén gamertag met BF4 geactiveerd en één Outlook e-mail account die dient als security voor de eerste account. Op deze manier ben je ook in het bezit van het alternatieve mail account indien je je wachtwoord bent vergeten.
Door je X1 te koppelen als 'Home Xbox", deel je alle spellen. Zo hoef je niet op deze account in te loggen om met je eigen GT het spel te kunnen spelen.
No-way dat hij deze nu nog terug kan halen. Zie ook de mail met text en uitleg (de accounts natuurlijk even weg gelaten).
Voordeel: Je weet zeker dat de code werkt en kunt de account met alleen BF4 weer digitaal doorverkopen
. Er staat nu wel een gamertag alleen voor BF4 die ik verder nooit zal gebruiken.
Klik om te vergroten...