Ik wou bijna base.com zeggen, aangezien de PS4 versie hier €27,92 incl kost http://www.base.com/buy/product/dying-light-the-following-enhanced-edition-ps4/dgc-dylteeps4.htm Maar ik zie net dat de X1 versie €37,89 kost. Snap niet waarom de X1 versie een tientje duurder is. Maar ik zou gewoon een paar weken wachten als het geen haast heeft. Heb zo'n gevoel dat deze game binnenkort overal in prijs zal dalen (zoals nu ook een beetje het geval is met Doom)
Yep...je moet wel van Doom houden Mijn broer was fan van de old skool Doom. Zelf heb ik het nog nooit gespeeld. Maar na alle lovende reacties wil ik hem voor deze prijs wel uitproberen.
Er is een demo te downen iig. Ik was helemaal leip van Doom destijd. Echt plat gespeeld. De demo van de remake kon mij niet bekoren.
Bedankt, maar ik wacht inderdaad nog wel even. Ik ga in het najaar wel weer lekker op Marktplaats surfen, omdat ik weet dat er vast wel iemand zijn Infinite Warfare gratis weg geeft en andere super deals van mensen die impuls aankopen hebben gedaan. Gelukkig mijn eigen impulsen redelijk onder controle, maar ik dwing me zelf ook al langere tijd om beter op de centen te letten. Benieuwd dus wanneer die zakt. Vind imo remakes, remasters of ports naar de nieuwste consoles geen flink bedrag waard.
Weer even een heads up, voor als het niet opvalt in de lijst met deals: China Rising DLC voor Battlefield 4 is nu gratis in de store! Dat was de laatste DLC voor BF4. Prima deal
En dan ook nog geen eens een referral gebruiken. Zoooo onprofessioneel. Bij deze gecorrigeerd. @Niels Steenbergen Welkom op het forum. Let er de volgende keer even op dat je geen reclame post voor andere sites. Dank u!
Hoi Iemand die weet waar je gold het goedkoopst haalt, waarbij de code direct naar je mail word verzonden.