Ik zal 'm weer een keer in de console gooien dan (waarschijnlijk eerst 30 updates ). Door H4 was ik er echt gewoon helemaal klaar mee, haha.
Als je iemand nodig hebt die je wegwijs maakt: EU Assault even toevoegen. Van het weekend niet beschikbaar, maar daarna vind ik het prima om je weer ff wegwijs te maken .
Jonguh, je staat al heel lang in m'n lijst. Alleen ben ik bijna niet online... Te weinig goede games en tijd.
De oudere Halo games, Halo ODST en Halo Reach vond ik toen echt vet. Man heb deel 1 en 2 echt zo grijs gespeeld vroeger met mijn broertje. Hoe speelt The Master Chief Collection bij jullie eigenlijk? Lees en hoor helaas veel slechte verhalen. Ook bij mijn broertje bijvoorbeeld. Die kan na een tijdje ineens niet meer verder met Halo 1. Die stopt gewoon tijdens het laden van een level en brengt je naar het dashboard. Ook al opnieuw geïnstalleerd maar helaas werkt niks tot nu. Wel jammer hoor want het is wel een toffe collectie om nog eens door te spelen.
Laatste door alle SP's heen gespeeld. Nul problemen gehad. MP is nog steeds een beetje hit and miss. Niet zelf geprobeerd.
https://www.bol.com/nl/p/fallout-4-ps4/9200000042896669/?suggestionType=typedsearch Vandaag bij bol.com Fallout 4 voor 17,99
Iemand fifa 17 ergens in de winkel zien liggen?Ben echt op zoek naar winkels die ze eerder verkopen maar kan helaas nog niets vinden
Net zoals vorig jaar gaat Media Markt weer helemaal los met exclusieve aanbiedingen tijdens Firstlook Festival: Gears of War 4 Ultimate Edition inclusief gratis T-shirt voor €79,- Koop 3 games en betaal er 2. Geldig op alle beschikbare games op dat moment! Xbox One S 500 GB + FIFA 17 voor €244,- 8 en 9 oktober.
Checken die game!!! De 360 heeft er misschien niet bijzonder veel gehad, maar van wat het gekregen heeft zitten er echt pareltjes van JRPGs tussen. Lost Odyssey is 1 van de beste JRPGs van de vorige gen.