Niet echt een koopje. Maar je kan gratis een maand live aan je account toevoegen. Mijne liep in december af maar net gratis verlengd met een maand. Klik op de link. Daarna wel even links onderaan je locale op nederland zetten. Daarna als je verlengd hebt even naar je MS account gaan en dan subscriptions en even auto renew bij live uitzetten.
Gaat dat wel makkelijk dit keer auto renewal uitzetten? Er was een tijd dat het niet uit te schakelen was. En moest je bellen.
Kan ik je zeker aanraden super vette game zou alleen niet weten waar die in de sale is xd Iemand nog ergens goedkoop 12maanden live gespot toevallig?
Die is echt veel te duur. Voor 2 euro minder kan je ook 14 maanden krijgen. Of voor 36 euro 12 maanden. http://www.cdkeys.com/xbox-live/memberships
Het was voor mij ook niet zozeer de prijs, maar meer het verschillende aanbod in periodes van Live. De rest is uiteraard eigen keuze. De link die ik verstuurd is snel en prima te vertrouwen. Heb er ervaring mee. RandyRun is ook nog een optie, maar die is met bepaalde producten echt belachelijk duur. Ze doen ook in Powerleveling o.a. voor World of Warcraft.