Heb die Watchdogs 2 met die code net ook ff gespeeld,wel op een ander account geïnstalleerd maar werkt ook prima,alleen voor hoelang hè.
Dan heb je mazzel gehad dat je geen code hebt gehad die via de glitch is gegaan. Die zijn toen allemaal gerevoked.
Haha tja, beetje hetzelfde verhaal als AH iets per ongeluk 19 cent prijst i.p.v. €1,99. Gewoon kopen toch!
Kan mij nog herinneren dat ik in de eerste paar uur Blackflag een vliegende muziek noot moest vangen, toen de game maar uitgezet.
Watchdogs 2 met die code wat op internet stond werkt niet meer bij mij.Net ff weer willen gamen maar vraagt nu om een disc,was te verwachten.
https://www.bol.com/nl/p/killer-instinct-definitive-edition-xbox-one/9200000062979682/ Killer Instinct Definitive edition. 19,99! /Mod ref verwijderd, even op letten graag
De Xbox One Media Remote kost nu € 4,98 bij de Bart Smit en Intertoys. Is blijkbaar landelijk, want anderen had ik er ook al over gehoord. Op het schap staat nog gewoon € 25,- (ofzo), maar als ze het scannen komt er € 4,98 op het scherm te staan Voor de duidelijkheid; zo ziet het doosje er uit
Binnenkort maar even langs, best kek ding. Ik kreeg net een mailtje dat Bart Smit Intertoys wordt en de boel opruimt met kortingen tot 70%.
Hey ik krijg sinds kort Error Code:141078 bij het kopen van microsoft giftcards via de microsoftstore weet iemand hier een fix voor heb namelijk twee accounts geprobeerd beide krijg ik die error?