Ahja, dan had ik dat inderdaad allang af moeten kappen haha. En nu heeft zij al RDR2 zitten spelen en ik nog niet
PUBG tijdelijk gratis op de Xbox: https://nl.pepper.com/aanbiedingen/...1-tijdelijk-gratis-claimen-msxbox-store-81875
De Black Friday deals staan nu online in de store. Op zich niet heel veel bijzonders, maar zitten wel een aantal aardige deals tussen. Batman Arkham Knight inclusief alle DLC voor maar 12,50. Nu schijnt de XBOX Enhanced niet veel voor te stellen, dus dat is een beetje jammer, want heb zelf de game al gespeeld op PS4, dus dat zou een mooi excuus zijn geweest hem nogmaals te kopen. Overwatch Legendary Editon voor 20 euro is nice. Ik had bijna Sonic Mania voor 15 euro gekocht, maar realiseerde me toen dat de DLC (Plus) er dan nog niet bijzit, wat dus een extra 5 euro zou worden. Niet echt een geweldige deal dus. Fysieke versie is hier en daar nu rond de 22-23 euro, en dan krijg je er nog een leuk artbookje bij, dus dan ga ik denk ik voor die versie.... Games waar ik nog op zat te wachten helaas nog erg prijzig, zoals Dark Souls 3 en Dragon Ball FighterZ. En Shadow Tactics helemaal niet in de sale. Jammer.
Nice, heb daar nog niet eerder besteld, maar zal het even bekijken. Wilde die game liever digitaal, maar komt niet zo vaak in de aanbieding. Thanks
Met alle gratis rewards van MS kwam de nieuwe AC gold uit op 40 euro,toch maar even meegepikt als ik klaar ben met Red Dead. Verstuurd via Tapatalk
Batman: Return to Arkham is wel de moeite waard hoor. Zeker voor die prijs. Ik vind de games veel boeiender dan Spider-Man, om maar wat te noemen
Oh, absoluut eens. Ik vond alle 3 de Arkham games ook stukken beter dan Spider-Man, maar die games heb ik destijds al gespeeld (en uitgespeeld, wat knap is voor mij), dus 12,50 is een geweldige prijs voor Return to Arkham, en ook voor Arkham Knight, maar geen idee of ik ze op korte termijn ook daadwerkelijk opnieuw zou spelen, terwijl ik momenteel nog zoveel games heb liggen. Voor de mensen die de Arkham games nog nooit gespeeld hebben: Absoluut kopen!
Even voor de zekerheid: Arkham Knight heeft (helaas!) nog steeds geen Xbox One X update gekregen. Is dus nog steeds een 900p game op de Xbox. Enkel de eventuele dips in framerate zal de X oplossen. Meer niet.
Ah, dacht ie automatisch wel een resolutie-boost zou krijgen, maar dit is wel heel erg slecht dan... Onbegrijpelijk ook, 1 van de beste games deze generatie, en dan doen ze er niets meer mee. Net als Sunset Overdrive BTW, die ook nog geen XBO X enhanced patch heeft.
Yeah, vond ik ook weinig aan, maar als je de controls even aanpaste was het nog wel te doen. Qua verhaal en gameplay, afgezien van de Batmobile, was het gewoon een prima game. Ik heb geen duidelijke favoriet in de serie, en Origins helaas niet gespeeld.
https://www.amazon.de/dp/B07GPLX92W?language=nl_NL&tag=peppercom09-21&th=1&psc=1 Xbox One S, BFV, BF1 en 43 voor maar 166 euro
https://www.amazon.de/Microsoft-HM3-00009-Elite-Wireless-Controller/dp/B00ZV0NH40 99€ Elite controller via Amazon.de