1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox one tv kijken via Smartcard

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door marcje007, 4 apr 2014.

  1. marcje007

    marcje007 Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik heb een full hd tv die via een smartcard aan de zijkant van de tv verbinding maakt met de kanalen/tv.

    Kan ik met de xbox one nu ook tv kijken via een hdmi kabel van tv naar xbox one zonder een externe tv decoder ? Wat allemaal maar dubbelop werkt.

    Gr Marc
     
  2. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    nope. gaat geloof ik niet werken. Heb hetzelfde systeem als jij en krijg het ook niet aan de praat. heb me er toendertijd ook enigzins in verdiept en kon toen niks vinden. Wellicht dat het ondertussen wel mogelijk is hoor.
     
  3. fisher007xbox

    fisher007xbox Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee je zult een decorder moeten hebben. Deze moet op de hdmi ingang van de xbox one aangesloten worden.
     
  4. marcje007

    marcje007 Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus eigenlijk kun je geen tv kijken via je xbox one. Je hebt een decoder nodig en deze verleng je met een extra kabel en een hele gaming console :p
     
  5. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Jup, je moet een hdmi-kabel van je decoder naar je xbox doen. Het werkt allemaal prima, alleen gewoon op de standaard manier kijken werkt toch beter voor mij. Vooral bij voetbal had hij regelmatig last van lichte haperingen. Het is wel extreem relaxed hoe snel je kunt switchen van tv kijken naar internet of gamen.
     

Deel Deze Pagina