Ik vond Sony nou niet echt een klapper hebben. De games zagen er daarentegen wel mooi uit, uncharted 4 was mooi en horizon ook, en shenmue is een multiplat toch? TLG is wat mij betreft een 6 jaar oude overhypte tech demo.. Titels doen mij niks maar zoals
@assaultpr0 al zegt het zijn wel grote aankondigingen, en No man Sky is een titel hoe meer ik er van zie hoe minder enthousiast ik ervan word. En allemaal titels voor in 2016 en of later.
Ms heeft als nieuwe ip recore en Sea of Thieves laten zien, geen onwijze klappers maar new ip is altijd leuk om te zien.
Voor in 2015 hebben ze gewoon een aantal dikke triple AAA klaar staan die kwalitatief allemaal van een hoog niveau zijn en miljoenen verkopen.. Halo 5, Forza 6, Tomb raider, Gears 1 remake, en komen dit Jaar uit en we hoeven niet op beloftes te wachten maar Xbox levert dit jaar al een aantal heavy hitters.
Ik vond de xbox360 BC echt een onwijze klapper. Ik kijk er nu alweer naar uit om Pgr 3 enz. te spelen met de huidige gen opties als take a screenshot en streamen. Hololens + minecraft = bruut
Wat een geklapper
Klik om te vergroten...