1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Dus een aankondiging van een game van de makers van metroid prime en een nieuwe non-kinect game van RARE, waarvan gameplay is laten zien die er grafisch echt belachelijk goed uitzag vind je geen klappers?
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Valt toch wel mee? Horizon was al bekend eigenlijk met die artworks etc, Last Guardian werd ook al naar gehint de laatste weken en Shenmue is misschien een verassing. Maar geen nieuwe IP ofzo.
    MS had dan Recore en Sea of Thieves waar niemand wat van wist.

    Maar dat was mijn punt niet.
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  3. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Nee ik vond dat absoluut geen klapper, rare is rare niet meer en die heeft zich maar te bewijzen nu. (ookal was ik best enthousiast over wat de game gaat doen)
    Recore deed mij in ieder geval niet veel, ook kan dit een leuke game worden uiteraard.

    Horizon vond ik bijv bij Playstation echt een klapper, nieuwe IP gelijk beelden laten zien wat het doet.
    Het zag het gewoon echt huge uit.
     
  4. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Ben ik met je eens, maar gebaseerd op de huidige gameplay die ze lieten zien (granted, niet veel) kan het toch best een klapper genoemd worden. Wat je nu zegt kan je over de nieuwe IP van GG ook zeggen, die studio heeft ook al 6 jaar niks fatsoenlijks meer uitgebracht en dat het je persoonlijk niet veel doet zegt natuurlijk 0.0. Een game als TLG, FF 7 remake of een uncharted doet mij ook niks, maar ik zie wel dat het flinke aankondigingen zijn.
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  5. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Eens, maar ik geef dan ook mijn persoonlijke mening aan dat ik vind dat MS geen klapper heeft gemaakt, jij kan dat uiteraard anders vinden.
    Ik zat serieus tot de laatste seconden te wachten tot MS met iets kwam wat gewoon mindblowing was en waar Sony gewoon moeilijk een antwoord op zou hebben..

    Tomb Raider bijvoorbeeld ook al was ik er niet echt blij mee was dat wel een echte klapper toen dat vorige jaar bekend werd gemaakt, het was toen echt een smack in het gezicht van Sony.
    Zoals ik al eerder zei Sea of Thieves was voor mij persoonlijk 1 van de 2 hoogtepunten van de MS show, en de andere was niet eens een game.
     
  6. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Ik vond Sony nou niet echt een klapper hebben. De games zagen er daarentegen wel mooi uit, uncharted 4 was mooi en horizon ook, en shenmue is een multiplat toch? TLG is wat mij betreft een 6 jaar oude overhypte tech demo.. Titels doen mij niks maar zoals @assaultpr0 al zegt het zijn wel grote aankondigingen, en No man Sky is een titel hoe meer ik er van zie hoe minder enthousiast ik ervan word. En allemaal titels voor in 2016 en of later.

    Ms heeft als nieuwe ip recore en Sea of Thieves laten zien, geen onwijze klappers maar new ip is altijd leuk om te zien.
    Voor in 2015 hebben ze gewoon een aantal dikke triple AAA klaar staan die kwalitatief allemaal van een hoog niveau zijn en miljoenen verkopen.. Halo 5, Forza 6, Tomb raider, Gears 1 remake, en komen dit Jaar uit en we hoeven niet op beloftes te wachten maar Xbox levert dit jaar al een aantal heavy hitters.

    Ik vond de xbox360 BC echt een onwijze klapper. Ik kijk er nu alweer naar uit om Pgr 3 enz. te spelen met de huidige gen opties als take a screenshot en streamen. Hololens + minecraft = bruut

    Wat een geklapper :p
     
  7. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik vond die game van Guerilla anders wel een klapper van jewelste :cool:..... ziet er gewoon onwijs mooi uit. En is weer wat nieuws.

    Shenmue komt naar de PS4 en PC.

    Final Fantasy 7 remake is een timed PS4 exclusive. Is verder niet duidelijk geworden of de game ook naar de X1 gaat komen. Voor hetzelfde geldt komt de game alleen naar de Vita, PS4 en PC. dunno...

    Die BC wil ik ook op de PS4 hebben. Maar een echte klapper vond ik het niet. Ik zou graag nog last-gen games op de PS4 willen spelen...maar een must-have is het niet.

    En TLG overhypt ? Ach die game is niet voor iedereen. Maar elke ICO fan gaat TLG op day one in huis halen.
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  8. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Daarom is het zoals ik al zei puur een mening, echter wat ik gister in de topic E3 2015 zag maar weinig overweldigende reacties betreft de titels van de X1, maar als je naar reacties keek van de PS4 games. :)
    We moeten het eerst allemaal nog maar zien of de door jouw genoemde triple AAA van hoog niveau zijn.
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Je begint het nu over smaak te hebben. Het is gewoon niet te ontkennen dat Sony flink gehypte games en verrassingen liet zien deze E3, waar het bij MS al veel bekend was. Dat bedoelt men met klappers. Of het iemands smaak is of dat het veel gaat verkopen doet er verder niet toe
     
    Kevf en Mallakai vinden dit leuk.
  10. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    @Mallakai Xbw is ook echt een graadmeter :confused:

    Dat is helemaal waar gewoon afwachten, hype is killing kijk the order 1886 viel gewoon erg tegen uiteindelijk.
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Deze mobile game is beter dan wat Nintendo heeft laten zien. :+
     
  12. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik zeg niet dat het een graadmeter is.. maar het viel mij gewoon op dat de ik niet de enige was die daar over dacht.
    Niet gelijk in de verdediging gaan.
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Edit: Kut, verkeerde thread. :+
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Edit: Kut, verkeerde thread. :+
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Edit: Kut, verkeerde thread. :+
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  16. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Verkeerde topic Modder:+
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Ik vond het al zo stil. :+
     
    Insane/Erret en Mallakai vinden dit leuk.
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Nieuwe Sony IP's >>>>>>>>>>>>>>>> Nieuwe Microsoft IP's
     
    ExquisiteSteez, Mallakai en Insane/Erret vinden dit leuk.
  19. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Volgens mij zijn zowel de xbox als de ps fanboys beide tevreden met deze E3. Dus geen reden om te bashen welke beter was.
     
    Insane/Erret en JJNL77 vinden dit leuk.
  20. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Bij Playstation moet je tegenwoordig al betalen voordat ze uberhaupt een game gaan maken. En dan is het nog een sequal ook, enough said.
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina