Waarom haal je m dan niet gewoon? Als je een goede internetverbinding thuis hebt, de exclusieve games je aanspreken en je genoeg geld hebt is er volgens mij geen enkele reden om 't te laten. Laat je niet zo beinvloeden door de stormvloed aan papegaaien online iig.
Ach ja. Ik hou het dit jaar en volgend jaar nog ff bij m'n PC, dan ga ik wel van beide consoles de pros en cons vergelijken, en dan zie ik wel verder. Wel echt schandalig slechte PR zeg, van de Xbox One. Die gasten van Microsoft moeten zich schamen.
Fuck dude dat klinkt echt gaaf zeg. Maar als ik niet zonder zijn account hoef in te loggen, dan kan ik toch ook zijn games blijven spelen zelfs als hij ook gaat inloggen? Of werkt het dan gewoon echt niet meer? En hij zou dan mijn games kunnen spelen, terwijl ik die van hem speel? Dat is wel echt heel gaaf zeg.
Dat is volgens mij nog onduidelijk, als ik een game bezit en jij wil die spelen dan kan dat (mits jij ''familie'' bent). Speel jij hem, dan kan ik hem niet spelen, speel ik hem, dan kan jij hem niet spelen. Al zal de eigenaar dit wel kunnen overrulen door jouw ''familie'' eruit te kicken .
Las op nu.nl dat de xbox one kinect ongv evengroot is als een trommel waarin ontbijtkoek wordt opgeborgen. Wait..wut? Dat js echt FUCKING groot.
Niet duidelijk of hij offline moet zijn. Ik denk dat hij gewoon online mag zijn maar niet de game aan het spelen is. Tis een leuke vorm van digitaal games lenen, maar dit naast de controller vind ik enige pluspunten van dat ding. Niet genoeg nog MS. Btw ik denk dat die 10 mensen permanent zijn. Zou anders geen sense maken om een limiet te doen. Dan kick je gwn iemand er een dagje uit. En zet je hem week later weer erin. Je kickt ook niet iemand uit je "family"
Dit was toch al bekend? In het geval van het spel digitaal uitlenen vindt er elk uur een check plaats ipv elke 24h. Je kan het spel wel aan 10 man uitspelen, maar er mag maar 1 sessie per spel actief zijn.
Games zijn ook een groot voordeel van the One . Uiteindelijk gaat het mij toch echt om de games. Nog een flauwe tweet:
Nee ok dat is logisch, maar stel mijn broer heeft Forza 5 en ik heb Ryse. Hij wil mijn Ryse spelen en ik zijn Forza. Dat zou dus gewoon kunnen? Dus niet dat het feest meteen over is zodra hij inlogt op zijn account? Als dat zo werkt, is dat wel heel erg gaaf hoor. Hoe ziet de X1 wie familie is trouwens?
Waarschijnlijk kun je 10 familiemembers aanwijzen. Hij moet het spel gaan spelen om jouw eruit te kicken dan waarschijnlijk. Jullie kunnen prima tegelijk online zijn dan.
Zelf klinkt dat echt wel als een nice vervanging voor die toch wel onnodig strenge DRM regels van hun zelf hoor.
Ik snap het ook niet. Voor de E3 was Kabuto on top of things. Na de E3 komt hij overal later achter xD
ok. Ik kan mijn ps4 game aan wel 10.000 mensen uitlenen. Ik kan mijn ps3 digitale games door 4 andere mensen laten downloaden...tja
Laten we eerlijk zijn, het is allemaal wel een beetje vaag gebracht van alle kanalen. Via de ps4 kun je niet instant uitlenen, ikga niet op m'n fiets naar Groningen als je PS4 spel van me wil lenen Kevf .
Teveel dingen bij te houden man, veel footage op de site plaatsen. Heel veel nieuwtjes moesten geplaatst worden na al die shows, fucking griep die ineens erbij komt kijken. Hey ik mis ook dingen Voor mij is dit family sharen veel fijner. Ik hou er helemaal niet van om mijn games, de discs dus, uit te lenen aan mensen. Maar goed, je hoeft dus niet eens in te loggen, maar hoe speel je de game? Streamend ofzo of moet je hem wel binnenhalen?
Je bent gewoon uitgeput geraakt door het frequent posten van rumours voor de E3. Een burnout Maar daarom noem ik het ook als een goed plus punt dat ze dat invoeren. Ik heb wel eens mn discs gewoon los gevonden bij mensen thuis. Niet in hoesje, niks
Je game terug krijgen zonder disc is ook niet echt relaxed. Op deze manier kun je veel makkelijker tegen goeie vrienden zeggen, check dit es! Als ik overdag aan het werk ben, maakt het mij niet uit wat voor game ze spelen van mij.