1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    ik bedoel meer dat ik liever had dat de rollen waren omgedraaid. Dan had ik sowieso een xbox gehaald. Nu twijfel ik nog, aangezien de ps4 verreweg de beste console is van de 2.
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Waarom? Je twijfelen aangezien de ps4 de beste is? Makes no sense of je verwoordt het verkeerd
     
  3. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Inderdaad.
     
  4. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Oh excuses! ik begrijp.

    Als je een groot Halo fan bent, denk ik niet dat je hoeft te twijfelen.:thumbs:
     
  5. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Moet je gelijk geven.

    Titanfall, en Dead Rising waren vet. Maar hetzelfde kan gezegd worden over Killzone en inFamous...

    Sommige mensen doen net of MS übervette exclusives heeft laten zien.

    Ik was wel onder de indruk van Quantum Break... maar daar hebben we nog geen eens gameplay van gezien.

    En Rysen ? Tja, daar moet je van houden. Ik zie in Rysen in ieder geval geen God of War killer.

    Maar goed, ik heb zoals de rest te weinig van deze game gezien om echt een oordeel te geven
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat denken jullie zelf wat een MS employer gaat zeggen?
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik ben ook een Halo fan en als die nieuwe Halo dit keer wel goed is ga ik misschien een XBO halen. Hopelijk is er dan een mooie bundel te koop voor leuk prijsje. :)
     
  8. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik hoop dat er op de PS4 een soort ryse komt. Want ik vind het echt super vet om als in die tijd als een soort van generaal tespelen! met een super groot leger net zoals in 300 :p
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2013
  9. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Ik typte dit even snel tussen de games door, dus het zou kunnen dat de zin wat krom is.

    Wat ik bedoel is dat, wanneer ik zou mogen kiezen, ik het liefst zou hebben dat de xbox one de superieure console is ten opzichte van de playstation 4. Ik speel graag de beste versie van multiplatform games en wat dat betreft zal ik toch aan de ps4 moeten. Echter ben ik een groot fan van de Halo games en dus kom ik bij de Xbox one uit, terwijl ik qua pure specs en policy´s uiteraard veel meer naar de ps4 neig.

    Dilemma´s dilemma´s|:-
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja ok. Wat ik al dacht dat je bedoelde
     
  11. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Denk zo maar, Als xbox one met vette games komt, Komt sony ongetwijfeld ook met vette games.
     
  12. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Waar is die deal?
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Media Markt Arena
     
  14. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Kan iemand die Don Mattrick ontslaan en Major Nelson CEO maken, serieus hij was al een toffe background persoon rond de X360 en lijkt mij veel beter dan Don.

    Maar wat ik dus eruit heb kunnen krijgen is dat de 24u internet check alleen nodig is om je library te refreshen, laten we een voorbeel nemen:
    Gamer 1 koopt een spel en speel/slaat hem op/download op de xbox one, hij doet dit rond 3uur, maar speelt offline tot rond 9uur.
    Gamer 2(zit in dat shared gedoe) kan pas de spel spelen rond 9uur als hij weer geconnect is met het internet.

    Als het echt dit is dan snap ik niet waarom wij(en ik :+) zaten te bitchen om die 24u check, je kan namelijk ook je games spelen als je bent gebanned dus je speelt offline maar kan je spellen wel spelen?
     
  15. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Precies wat jij hier zegt. Je kunt dus gewoon WEL je games spelen als je gebanned bent, ongeacht of je schuldig of niet was.

    http://www.reddit.com/r/Games/comme...to_some_tough_drm_and_xbone/cajkm87?context=3

    Ook erg interessant...zeker over dat een offline mode misschien WEL mogelijk is.

    Blijf me erover verbazen hoeveel mensen de X1 gewoon niet zouden kopen als die 24 uur online check erin blijft. Ik snap het voor mensen die echt geen internet hebben, maar kom op...ik denk dat de meerderheid die erover klaagt wel gewoon altijd online is op 360/PS3.
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2013
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Het gaat om het principe, het "moeten", verplichting...
     
  18. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad en er zijn genoeg mensen die offline spelen.
     
  19. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat en alleen al alle onduidelijkheid is een gigantische faal :). En de reactie op de vraag wat als je geen internet hebt (koop je toch gewoon de 360) klonk te arrogant. Microsoft maakt nu de fouten die Sony bij de ps3 maakte. Je te arrogant opstellen, want gamers kopen de x1 toch wel...

    Al zal het zeker een leuk apparaat worden. Ik heb zelf meer met de ps4 (door spellen en ik heb een beter gevoel bij sony). De ps3 is mij ook beter bevallen als mijn 360 :). Ik vind de user interface zo lelijk van de 360 en vooral onnodig sloom en langdradig. En ik speel zo goed als alleen offline. Al is dat zo persoonlijk als maar kan.

    Waarschijnlijk blijf ik gewoon bij de pc. Ik speel toch bijna geen spellen meer :). Na wat pricedrops komen ze uiteindelijk allebij bij mij thuis staan :)
     
  20. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.838
    Leuk Bevonden:
    860
    PS4 is op dit moment 2x zoveel gepre-ordered. Op Amazon zelfs 17x meer :+. Had wel verwacht dat er wat verschil tussen zat, maar zoveel?
     

Deel Deze Pagina