Major Nelson komt wel steeds terug op die family plan. "Do you dont care about the benefits?" Maja future blabla. Still not happy about die Kinect
Tjsa, marketing technisch is het slim om zo te antwoorden! Helemaal daar dit antwoord de minpunten moet gaan uitbalanseren... Althans dat hopen ze...
Die van mij is 3 keer stuk gegaan. En het laatste half jaar is het dashboard super traag, en loopt ie minimaal 1 keer per speel sessie vast. Helaas heb ik nu geen garantie meer.
Kijk een op 7:29 van dit filmpje, hij krijgt gewoon (zoals hij al aangaf in het begin van het filmpje) een teken dat hij niet verder door mag vragen. Way to go MS! Zoveel onduidelijkheid dat naast idd die arrogantie maakt het er niet veel beter op, ik vind het juist goed om te zien dat een hoop gamers dit soort shit niet pikken.
PR mensen zijn altijd een eng volk. Volgens mij zei die ook dat Larry zo hintte naar hem van trek er niks van aan ga maar door. MS moet gewoon die Spencer op vakantie sturen en Larry hoofd van Xbox maken.
Ik zit echt enorm te twijfelen tussen deze twee consoles. Eigenlijk speel ik alleen FIFA en die wordt echt veel beter met de next-gen. Ik heb de laatste jaren altijd XBOX360 gespeeld en de controller ben ik erg fijn gaan vinden. Bij de XBONE wordt dit alleen maar beter, lijkt het. Maar het hele ding kost wel €100 meer en heeft allemaal gekke fratsen (iedere dag online komen, geen backward compatibility, tv en internetten op je x-doos, etc) waar ik niet blij van wordt. Echter vind ik het live streamen dan wel weer een pluspunt, want heb altijd al graag mijn gameplay willen opnemen. Ik wacht het allemaal af, tot er meer duidelijkheid komt over hoe en wat bij de XBOX ONE.
Echt een drama dat dat een optie is inderdaad. Ook zo vervelend dat mijn telefoon meer kan dan alleen bellen!
http://www.gamesync.nl/catalog/product/view/id/698/s/the-witcher-3-ps4-kopen-bestellen-pre-order-gamesync/category/2/?___store=default Zotezien worden de prijzen van de ps4 games gewoon standaard. 15:37, Wie is de PR lady? Ik snap niet helemaal waar hij het over heeft. Trouwens:
Ik herken me wel in veel mensen. Zelf twijfel ik ook echt erg. Ik speel namelijk ook niet veel spellen meer. De Fallout en Elder Scrolls games (die ik het meeste speel) speel ik al op de PC, en de nieuwere zal ik ook 100% op de pc gaan spelen mede door al die mods. Dan blijft er eigenlijk nog GTA V en Watchdogs over. Ga ik GTA V toch kopen voor de 360 of toch wachten op een PC versie. Watchdogs komt ook voor de pc dus die ga ik toch waarschijnlijk wel voor de pc kopen. Tegenwoordig ondersteunt bijna elk nieuw spel een Xbox 360 controller. Eigenlijk moet ik voor mezelf echt goed gaan nadenken of ik überhaupt wel een console nodig heb. Want je koopt zo'n ding voor de games die je aanspreken, en dat zijn er bij mij toch niet heel veel. In ieder geval niet die exclusives.
Tja jij als FUT speler gaat toch wel een X1 kopen, met FUT exclusives voor op de X1. Inderdaad, blijft imo nog steeds een wtf moment dat mensen dat als minpunt blijven zien.
FM5 is de enige reden om xbox one te kopen. Game sowieso niet zoveel meer maar een PES (bedoeld om op de ps te spelen) wil ik next-gen ook nog wel eens proberen. Het altijd online vind ik niet zo'n punt. Het niet kunnen doorverkopen van games des te meer. Dat is echt een dealbreaker. En de misplaatste arrogantie waarmee MS het geheel presenteert, dat stoort mij ook.
De keuze om de PS4 te pre-orderen was voor mij erg makkelijk. Heb buiten Forza om helemaal niets met de exclusieve titels van Microsoft (Halo's, Gow etc.) en juist veel meer met die van Sony (Uncharted, inFamous). Alle randzaken (online check, 2e hands games) hebben voor mij de keuze alleen maar makkelijker gemaakt. Ik vind ze op dit moment niet opwegen tegen alle extra features die de Xbox One heeft omdat ik sterk betwijfel of we die features hier ook allemaal krijgen.
Nee hoor, als de PS4 beter blijkt te zijn, koop ik die gewoon. Zo veel FUT speel ik niet. Ik zie het als een minpunt omdat het waarschijnlijk de prijs omhoog gooit, terwijl we het in Nederland misschien niet eens krijgen (als het USA-only is). Daarnaast ga ik een xbox nooit gebruiken als televisie of internet browser. Daarvoor heb ik een TV en een laptop. Ik koop of verkoop gelukkig nooit games, maar dat altijd online vind ik dan wel weer zuur. Ik ga niet iedere dag m'n XBOX aan zetten. En daarom wacht ik dus met het pre-orderen totdat we duidelijke informatie krijgen.
Ik zit nu net even te kijken online naar winkels waar je de Xbox One kan pre-orderen (niet dat ik dat nu al van plan ben). En waar valt dan mijn oog op: 1 jaar Carry-in-garantie Dat is mooi en aardig maar volgens mijn weten niet conform de EU wetgeving. Wij mogen er vanuit gaan dat dit apparaat langer dan 1 jaar goed functioneer voor 500 ballen en dus.... 2 jaar garantie! Ik weet niet hoe dit met de PS4 zit ... maar dit kan dus naar mijn weten niet.