Zelfde heb ik en zeker het jammere wat ik wel voor beide consoles heb is dat ze oude game niet ondersteunen! 4 consoles vind ik echt te veel ik hou het op max 3 en kies dan voor de PS 4.
Audio ja. Ik plug em zelf in mijn HD tv. Bij de ps3 kun je hem er ook in doen voor super mooi geluid! Trouwens ik kan je foto niet zien. Ik zie het, De xbox one heeft dus wel optisch!
Heh ligt er aan als kijker vind ik sinds justin.tv de game sectie verplaatst heeft naar twitch vind ik het een stuk minder. Ook al moet het design overzichtelijker zijn vind ik het toch minder in vergelijking met hoe het op justin.tv was. Design van channels bij twitch zien er wel stuk beter uit, dat moet ik wel zeggen. En bij twitch/justin heb ik veelste vaak gehad dat als kijker je de limiet raakt van kijkers van je land en dan wordt er om een premium account gevraagt als je verder wilt kijken. Ustream heb ik minder ervaringen mee though kwa kijken maar nooit problemen gehad. Dat zijn enige twee min puntjes. Voor de rest kan ik het niet echt vergelijken voor broadcasting. En zijn voor mij beide sites goed genoeg either way.
Maar wat kijken jullie dan op Twitch? Mensen die aan het gamen zijn? Ik loop daarmee nogal achter geloof ik
Je kan dus 24h offline spelen, en moet daarna verbinding maken. Alleen ik lees hier uit niet of dat 24 game uren zijn. Of dat het om de 24h gecheckt moet worden. Ik denk vanaf iedere login heb je 24h, deze tijd loopt door als die uit is. En log je in binnen de 24h hoef je niet online. Is de 24h verstreken dan moet je wel online. Alleen als het game tijd is, en dan als een soort stopwatch lijkt me makkelijker bij te houden. Want hoe houdt die de tijd bij als de stroom er af is. Ik schakel m'n Xbox met een schakelaar altijd uit. Of zal je dan zoiezo verbinding moeten maken omdat de Xbox geen tijd meer weet.
Waarom niet? Onderbouw je eigen berichten eens. Je berichten komen nu over als bash berichten richting de Xbox One, maar volgens mij ben ik niet de eerste die dit tegen je zegt.
Ik kijk nu ongeveer al 12 jaar geen normale tv meer, de laatste nieuwe zender die ik ken is net 5. Maar dingen als yt channels en dus ook twitch etc heb ik nooit echt begrepen. Ik ben meer van de docu's, films en series. Wat is aan te raden op Twitch?
Dat streamen is niets voor mij (wie zou daar geïnteresseerd in zijn? ), maar het opnemen van gameplay wel. Dat kan toch ook?
Jup. Maar als het zo gaat worden als Twitch op de PC kan je ook gewoon alles livestreamen en dan slaat die het ook op. Heb je ook al je gameplay.
Meestal kijk ik twitch bij releases van nieuwe games en ik gameplay wil zien omdat ik of niet kan wachten of omdat ik nog niet zeker ben of ik de game wil hebben. Laatste tijd kijk ik alleen niet meer naar twitch though. Alleen nog maar justin.tv naar de series sectie.
PS4 pre-order + Fifa 14, Watchdogs en Killzone, nu nog voor een laatste, maar geen haast ermee kan nog wat aangekondigd worden.