Ja, das waar. Maar de ontwikkelaars moeten nog aan de consoles wennen en kijken wat ze aan kunnen. Dit kan je niet meteen al zien, na een game hoor. Minsten paar jaar over heen. Kijk maar naar de 360/PS3 werd ook nog veel uitgeperst (Iedereen dacht van 360/PS3 is aan de top qua graphics niet dus.)Nouja, nu wel.
Dat het nu makkelijker devven is voor en PS4 lijkt me idd duidelijk, dat er een verschil tusen de PS4 en Xbox One gaat zitten kan ik me ook wel voorstellen, maar of het zo groot zal zijn denk ik eerlijk gezegd niet. De PS3 zou 3x krachtiger zijn dan de 360. 230 Gflops ten opzichte van 77 voor de 360 meen ik te hebben gelezen. Ik kan me niet voorstellen dat de devvers zo slecht programmeren dat ze maar 33% uit een PS3 kunnen halen. Dus ergens lijkt het mij dat het aantal Flops net zo'n marketingtool is als Megapixels dat is bij smartphones camera's? Er komt dus nog meer bij kijken? Vertaalt naar de PS4 en Xbone zou dat dus trouwens betekenen dat de PS4 maar een 1,5 keer meer Tflops eruit perst dan de Xbone (1.8 vs 1.2). Dit is meer mijn gedachtengang hoor hehe maar zo technisch ben ik nou ook weer niet.
Je vergeet iets, de PS3 was een pain in the ass om te developen, daardoor zagen de meeste multiplatform games er lelijker uit dan de 360, dat is dus nu niet zo. Ik moet dit verhaaltje echt even onder CTRL+C plaatsen zeg..
Je kon dit goed zien bij de game Maffia II Gras sprieten zag je bij de 360 en bij de PS3 was het vlak. Hilarisch. \o/
Klopt ook wat je zegt maar dan zoals in m'n (ok wel erg) simpele berekening zouden de devvers dus maar 33% uit de PS3 hebben gehaald? Lijkt me sterk?
Kan iemand me trouwens uitleggen waarom sommige daar alsnog met een controller speelde? Voordeel van de PC is toch juist de muis/toetsenbord combi
Naja als je altijd op console speelt kan ik me voorstellen dat muis ff lastig is. Volgens mij zaten daar aardig wat Xbox 360 en PS3 BF3 spelers.
Dit is best bizar als dit waar is: http://www.cinemablend.com/games/PS4-Grabs-95-Consumer-Votes-Amazon-Ends-Poll-Early-56766.html
Geen idee, met controller ben je kansloos in BF3 multiplayer op de PC, misschien hebben ze het zo afgesproken?
Jup. Maar als je dat nooit speelt en gewend bent aan een controller is het best moeilijk overschakelen. Zeker als je maar 15 minuten hebt ofzo en zal zonde zijn als je dan eerst 15 minuten aan het kloten bent nadat je een uur in de rij hebt gestaan. En de meeste spelers waren toch zo slecht dat je heus nog wel een kans had met de controller haha.
Die waren er ook wel. Die zaten gewoon in dezelfde potjes als de "normale" mensen. Je zag gelijk wel wie er al BF speelde en wie niet. Want ze gingen gelijk op rampage tour haha.
Ouch. 95% ... dat is behoorlijk wat Zelden heb ik zo'n groot overwicht gezien m.b.t consoles. Sony heeft het dus goed voor elkaar en heeft kei-en-keihard terug gebluft, en ... met succes. Overigens zag ik je andere link ook al. Dat de PS4 vanaf day-1 gelijk een grafisch verschil kan en zal laten zien. Denk dat dat de reden voor mij zal zijn dat ik niet gelijk op launch-day een console aanschaf. Ik wil zien hoe een COD-PS4 eruitziet t.o.v COD-XBOX-ONE. Als de verschillen gigantisch zijn kies ik toch eieren voor m'n geld en komt er een PS4. Ik zit niet te wachten op een console die, schijnbaar nu al, technische problemen heeft en na 2 jaar niet meer mee kan. Vooral niet voor €499,- ...
Jammer dat het geen 100 % is Nu maar hopen dat iedereen ook vol blijft houden en dat echt zo weinig gamers voor de X1 gaan. Laat MS maar stevig klappen krijgen.