1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Gesprek over de consoles en BF4 daarop. Dat ze meer zoals PC's zijn en dat ze momenteel nog steeds niet met definitieve kits werken. :)

2. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Klopt. Dit zegt DF erover

3. diablo85

diablo85 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik erover kan vinden zijn de ps4 spellen ook gewoon 60 euro.

4. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Trouwens het hele smartphone gebeuren vind ik best cool.

Met BF4 kun je bijv een bom ergens naar sturen via je smartphone op een locatie teclicken.
    En met watch_Dogs ook iets maar dat ben ik vergeten.

5. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    862
    Ik zie het al gebeuren dat je door de DRM een week gezeik heb na de launch met de servers en dan niet kunt spelen. Wat extreem boze gamers oplevert, Diablo 3 en SimCity bijv.
    Ik weet dat MS goede servers heeft, maar dat heeft Blizzard ook.

Laatst bewerkt: 17 jun 2013
  6. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ook nog ja en dat gaat zeker weleens gebeuren dat de servers je in de steek laten waardoor je alsnog niet kan spelen.

7. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik denk dat het wel meevalt. Als ik het internet moet geloven koopt toch niemand de One :+. 1000 servers per speler

8. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Hier op Xboxworld kopen volgens de poll 61 mensen de Xbox One.
    Sowieso gaat de Xbox One nog wel goed verkopen door ( Familiy Sharing.)

9. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Het lijkt me dat je disk toch nog steeds moet gebruiken om het spel te spelen? Ik geloof echt niet dat MS zo'n radicale DRM-functie inbouwt om vervolgens meerdere mensen in alle uithoeken van de wereld met 1 game te laten spelen. Je moet nu toch ook nog steeds je disk erin doen om geinstalleerde games te spelen? Heb ik nu iets gemist of lopen veel mensen vooruit op de zaken?

10. NuclearGoat

Leuk Bevonden:
    862
    Dat family sharing bestaat al. Je kunt tussen 5 PS consoles alle PSN downloads delen, geen DRM voor nodig hoor. Alleen MS is nu zo wanhopig dat ze ermee gaan marketen.

11. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Idd, een beetje een tegenstrijdige visie.... Aan de ene kant willen verdienen aan 2e hands games, maar aan de andere kant als je 4 mensen om je heen hebt, kun je met ieder 4 games in totaal 16 games spelen????

Hoe gaat dit de industrie helpen?

12. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Je loopt iets achter. :+

Family Sharing
    Dit is ongetwijfeld voor vele gamers toch wel de allerbeste feature. 10 mensen uit je vriendenlijst op Xbox Live kunnen worden aangesteld als familie. Ook al is de persoon geen echte familie, dat maakt niet uit. Deze tien mensen kunnen dan volledig gebruik maken van de games die jij onder ‘share’ hebt gezet. Ze moeten echter wel eens per uur online komen want zo kan er goed worden bij gehouden wie welke game van elkaar gebruikt op dat moment. Ongetwijfeld is het ook om piracy tegen te gaan. Dus stel iemand uit je vriendenlijst heeft Forza 5 en die heb jij gewoonweg nog niet gekocht, dan kun jij die game downloaden zonder te hoeven inloggen op zijn/haar account rustig spelen. In een tweet heeft Xboxsupport zelfs laten weten dat de eigenaar van de desbetreffende game ook gewoon kan spelen dan. Dus je zou Forza 5 tegen elkaar kunnen spelen. Wat mij betreft is dit een uitstekende vervanging voor de oude manier van games uitlenen. Persoonlijk prefereer ik dit aan alle kanten.

Je loopt iets achter. Mja, Microsoft blijft er nog steeds onduidelijk over.

13. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Uiteraard zal de Xbox ook wel verkopen, ze hebben iig wel veel gamers verloren.

14. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    PSN zijn arcade games toch?
    Nu hebben ze het wel over full price triple a titles enz.

Laatst bewerkt: 17 jun 2013
  15. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    PSN is Playstation Netwerk, hierin staan ook volledige games.
    Ook hier is het mogelijk om games te "sharen" (echter of dit legaal is betwijfel ik het)

16. NuclearGoat

Leuk Bevonden:
    862
    Nope alles. Heb gisteren bijv. The Last of Us gekocht. En een vriend van me kan hem nu ook op mijn account downloaden op zijn PS3 en vervolgens wel op zijn eigen account spelen :). Volgens mij weet bijna niemand van deze feature.

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dude, serieus? Ik nam eigenlijk al aan dat dat wel een 'addertje' zou zijn, dat je wel kon sharen, maar niet tegelijk kon spelen.

Heujjj, samen twee XB1's kopen en dan verspreid je de games. :+

18. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Dan had ik dat eerder moeten weten dat je ook op zon zelfde manier spellen kunnen lenen dan was ik voor ps3 gegaan:+

@Leis: Was die support account van Xbox niet fake?

19. NuclearGoat

Leuk Bevonden:
    862
    Het gaat iets omslachtiger dan op de X1. Legaal is het wel, want op SEN.com kun je alle apparaten instellen waartussen je wilt sharen :).

20. Rob X Tiger

Rob X Tiger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Game sharing is a violation of the terms of service of the PSN and your account can be temporarily banned and/or suspended and with multiple infractions you could become permanently banned and lose access to all online progress and more importantly, all the money you spent to buy those games would be rendered useless. Consider for a second that your mother or father paid for those games. You just sent all of that money down the drain

Deel Deze Pagina