1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Rob X Tiger

Rob X Tiger Active Member

Leuk Bevonden:
    0

6 verschillende kleurtjes voor PS4 _O_

Let op, het is door een fan gemaakt met Photoshop

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    dit zegt alleen maar iets over hoe de beoogde early-adaptors er over denken natuurlijk

het zegt een stuk minder over wat de gemiddelde consument (en dan de gemiddelde amerikaan in het bijzonder) mee naar huis neemt als hij zijn kerstinkopen gaat doen dit jaar

maar dat de harde kern van de doelgroep niet blij is met MS is inmiddels wel duidelijk

3. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    You dont know that.. En wat maakt de Xbone langer mee gaan? De digitale dingen? Cloud? Dat heeft Sony ook. En dat family sharen, als dat zo aanslaat is het voor Sony geen probleem om dat toe te passen op hun digitale aankopen. Wat btw nu al wordt gedaan:

http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=4917828&postcount=552

Ben benieuwd naar dat. PS4 is cheaper, dan kan je nog meer spellen kopen voor je kids.

Laatst bewerkt: 17 jun 2013
  4. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Doe maar gewoon zwart hoor! :+

5. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Die witte ziet er erg nice uit _O_.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hmm die grijze is wel sexy.

7. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag mij wel af wat de Playstation 4 kopers met hun huidige Xbox Live gold account gaan doen (indien zij die hebben). Als je ook nog sommige spellen op de Xbox online wilt spelen, moet je die ook aanhouden. Je moet dan voor twee consoles €60 betalen om online te spelen. Dit compenseert het prijsverschil al voor een groot deel.

8. NuclearGoat

Leuk Bevonden:
    863
    PS Plus is maar rond de 35 euro per jaar hoor :). In de PS store zelfs voor die prijs volgens mij.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nieuwe abbo gaat toch 5 euro per maand kosten?

10. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    En Live is ook voor 35 euro per jaar te vinden.

11. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Wat denk je nou zelf? Dat ze een louche €80 per jaar gaan aftikken|:-

12. NuclearGoat

Leuk Bevonden:
    863
    Ah oké, heb ik niet meegekregen. Xbox Live is inderdaad ook voor 35 euro te vinden. Gelukkig heb ik nog 3 jaar sealed PS Plus liggen, dus ben bijna voorzien tot de volgende gen :+.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar gaan die ook tellen voor online gamen? Anders gaat nu iedereen als een gek nog die goedkopere versies halen.

14. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Ik ga sowieso nog een jaar na launch wachten. Ik heb op dit moment ook het idee dat Microsoft te veel open kaart heeft gespeeld wat betreft de impopulaire veranderingen en dat Sony dit expres heeft uitgesteld om de huidige beeldvorming in de kaart te spelen. Ik hoop dat het niet zo is want bij Sony lijken we op dit moment een hoop voordelen te gaan krijgen maar ik moet het nog zien. Verder wil ik het liefst ook de machine van Valve meenemen in mijn keuze dus wat betreft is geduld sowieso een schone zaak. Het is in elk geval een mooie clash tussen de grootmachten en het feit dat een hoop ervaren xboxgamers nu aan een playstation denken is toch een verdienste van Sony of een fuckup van Microsoft.

15. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, alleen indien je nog op je Xbox online wilt spelen dat je daar ook nog voor moet betalen als je een Playstation neemt. Ook hebben veel mensen ook nog Xbox Live voor meer dan een jaar, waardoor ze bij een Xbox One niet weer hoeven te betalen om online te kunnen spelen. Deze kosten moet je ook in overweging nemen bij het bepalen van het prijsverschil.

De headset wordt trouwens niet meer bij de Xbox One geleverd, dat kost dus ook weer €20 extra :emo:.

Laatst bewerkt: 17 jun 2013
  16. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Fuuu... Kinect!

:+

17. NuclearGoat

Leuk Bevonden:
    863
    Ze zeiden dat er niks veranderd aan PS Plus, dat je huidige abbo gewoon doorloopt. Dus lijkt me dat deze gewoon werken dan ;). F2P games als Planetside 2 of Blacklight hoef je geen PS Plus voor te hebben om online te kunnen spelen btw.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik begrijp dat het doorloopt. Maar dan zal ik nu alvast een shitload aan Plus halen als online gamen ook included is.

19. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    wat is de functie eigenlijk van dat kastje acter de controller?

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dat kastje achter de controller is de console. :+

Deel Deze Pagina