Door de Kinect en dat is waar ze de bocht uitvliegen. 90% wil het niet, maar je moet er wel voor betalen.
Dat is de stap die MS ook wil gaan maken. De eerste smartphones waren ook geen succes, hell de eerste thuis PC's faalde ook hard (volgens mij was Apple de eerste). Mijn moeder zei 10 jaar geleden nog dat er nooit een PC in huis zou komen want dat was voor op het werk. Dat vind jij. Ik vind de 500 euro (?) voor een iPad ook achterlijk duur, maar toch staat dat heel goed in de markt. Terwijl je voor minder ook een prima tablet kunt halen. Het is allemaal niet zo zwart-wit.
Maar is dat ding dan zoveel waard? Een infrarood camera, want de PS4 is 399 met betere specs. Dan zou dus de X1 299 - 349 zonder Kinect kosten? Bij de 360 is een bundel met de Kinect toch ook niet zo'n groot prijsverschil met één zonder?
Jij weet precies hoeveel de hardware heeft gekost? Heb je daar een excel bestandje oid van? Ik heb totaal geen verstand van hardware maar zo moet je de prijs natuurlijk niet berekenen. Sony pakt misschien dit keer meer verlies op elke console dan MS, dan kun je niet zo met simpele plusjes en minnetjes uitrekenen hoe duur de console zou zijn zonder Kinect. Er komt veel meer bij kijken dan alleen dat.
Ja daar heb je gelijk in . Maar toch schrok ik me kapot van de prijs toen ze die bekend maakte. Ik dacht dat ik eerst 299 dollars hoorde, maar toen daarna 499 euro's . Ik denk dat die 100 euro voor veel mensen toch een hoop gaat uitmaken. Kijk maar naar hoe de PS3 op het begin liep toen die nog 600 was. Pas na een aantal prijsverlagingen begon de PS3 te lopen.
Gast, anders ga je even lezen? Er staat wel zo iets maar de meesten kunnen het eigenlijk niet geloven dat Microsoft dit doet en willen graag bevestiging. Het is ook apart dat MS dit niet van de daken schreeuwt als het zo is want het is natuurlijk wel een topfeature.
Dan kun je de Xbox One UI gebruiken als overlay voor je andere apparaten. Zoals je settopbox, of zelfs je 360.
Ja, het is echt waar. Officiele bron http://news.xbox.com/2013/06/license Het is echt vet, he die gratis games
Post ik een link met een hands-on van DF met de x1, zeg maar de info waar het uiteindelijk om draait, 1 persoon reageert edit: hoe zit met sharen op de ps3. Drie man tegelijkertijd?