1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dat is redelijk standaadd en gold in feb ook voor de ps4 games. Wat vooral noemenswaardig is, is dat er nu nog maar een paar maanden tot aan productie de tijd is en dat er nvidia kaarten in zitten.

2. Rob X Tiger

Rob X Tiger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Graag gedaan.

Geldt niet alleen voor games maar ook voor de DLC (map packs, car packs of extra missies).

Je kunt met de dlc content in Game Library zetten en verdelen samen met je vrienden in een familie.

3. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Je hoeft er niet eens iets voor te doen. Xbox Live weet gewoon wat je hebt en iedereen in de Family circle kan er gewoon bij. Je hoeft geen games toe te voegen aan de lijst of zo, gaat allemaal vanzelf. :)

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    penny arcade over de nieuwe controller

http://penny-arcade.com/report/arti...-just-slightly-better-than-the-best-thing-eve

5. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
  6. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
  7. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Lijp.

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Blijf het toch allemaal een beetje raar vinden. Of er zit een addertje onder het gras (dat je bijvoorbeeld een game van een friend maar een x aantal uur kunt spelen) of het was een super last minute beslissing om dit nu al bekend te maken. Dit is toch echt een key feature voor vele potentiële klanten en na het hele DRM fiasco tijdens de reveal hadden ze dit toch normaal tijdens de show van de daken moeten schreeuwen

ALs het echt zo mooi is als vele het hier denken is het een goede zet van MS en veel minder omslachtig als dat het nu op de PS3 werkt (en straks ook op de PS4?)

9. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Xboxsupport had laatst nog getweet over wat als mensen in de dienst zitten en dan ook een beetje willen gamen: 'Ze worden al genoeg beschoten, als ze terug zijn kunnen ze weer genieten', microsoft komt echt met zo'n naai antwoorden van, wat boeit ons dat wij verkopen onze zooi toch wel.
    Naast de pluspunten(o.a sharing), is het frustrerende toch dat je zowat overal internet moet hebben, MLG/ESL etc word moeilijker en met vrienden LAN houden is gewoon vele malen moeilijker =(

10. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Dat was een fake account.

11. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    hahahaahaa

12. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Het was @Xboxsupport1.
    Heb het even gecheckt en was idd fake, gelukkig :D

13. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik snap ook niet waarom iedereen via de louche internetwinkels kopen waar het ook nog eens duurder zal zijn dan bij de MM bijv. Ik neem er vergif op in dat bijv. GTA 5 er voor €33 over de toonbank gaat en de PS4 waarschijnlijk voor de voorgeschreven €399.

14. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm de libary klinkt heel interessant. Zou awesome zijn, maar ik geloof er geen reet van :) dat zou sales al snel een kwart laten kelderen als het niet halveert. Ik verwacht dat je een intro van de spellen kan spelen??? Eerste paar lvls gratis ofzo.

Lijkt mij heel sterk dat het echt zo simpel is. Maar als het waar is, dan kudos microsoft! Maar als het waar is hadden ze het toch ook wel van de toren hebben geroepen? Of zit de pr afdeling te slapen.

15. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Het wordt inderdaad vreselijk overdreven, want er is zeer weinig van waar ook. Of althans,heel weinig concreets. Wel zijn er verschillende tweets van o.a. Harmonix die bevestigden dat hun games op X1 devkits draaide. Remedy ook met Quantum Break, Turn 10 met Forza 5 en ga zo maar door. Het is best zielig, twee foto's worden er gevonden van PC desktops en schijnbaar zit er een zieke GPU in, ik zie het niet hoor. Maar de game is......komt ie.....Lococycle. En ineens is elke X1 demo op een high end PC volgens sommige lui. Echt hilarisch en best triest.

Op verschillende fora had je lui die meteen die tweets postte van die Sony devs die zeiden dat hun games op PS4 devkits draaiden. En meteen erbij van 'see? Sony at least had real devkits' . Toen zette iemand die tweets van die MS devs neer en ineens krijg je bullshit verhalen van...jaaaaa...maar misschien zijn die wel omgekocht. Raar volk hoor die Sony fanboys.

Hoe dan ook..was dit al gepost? Zou heel kwalijk zijn als de man gelijk krijgt.

http://www.vg247.com/2013/06/17/you...ys-lack-of-used-game-blockers-as-a-pr-tactic/

Laatst bewerkt: 18 jun 2013
  16. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Zou best kunnen dat Sony uiteindelijk met gelijkaardige maatregelen komt of achter houdt. En dat ze eerst even de kat uit de boom kijken om te zien hoe succesvol dit gaat zijn op de X1.

Als het wat succesvol is en Sony zo'n systeem introduceert zal het wellicht de vraag blijven of ze dat vanaf het begin van plan waren of dat ze wel 'moesten' onder druk van de publishers.

17. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Om je console zo op de E3 te presenteren is natuurlijk geniaal. Uiteindelijk krijgt Sony waarschijnlijk ook wel een soortgelijk iets, maar het zou wel heel lullig zijn dat ze het allemaal nog gaan aanpassen voor de launch. Dus wie weet, in de toekomst...

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Maar wat hij zegt is gewoon onzin. Er is laatst aangetoond dat 80% van het '2ehands geld' weer richting games en consoles gaat. Daarnaast hou je de economie draaiende wat weer zorgt voor mensen die weer meer geïnteresseerd raken in gamen.

19. MentalJ

MentalJ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Misschien. Wat mij betreft is het toch een verschil in aanpak. Bij Sony blijft de console disc based qua gaming. Dus het verwisselen van discs blijft, maar om discs per account te locken, heb je als publisher een code nodig die bij de game zit, zei het voor MP of SP.
    Nu is het zo dat de die online pass eigenlijk aan populariteit heeft verloren. Ook EA gaat er vanaf zien, omdat het weinig opbracht. Dus ik weet niet of een SP pass de volgende stap is, lijkt me niet echt logisch. Ik denk eerder dat ze het bij day one DLC en DLC packs na launch houden, om op die manier meer geld uit hun titels te halen.
    Bij een used PS4 game zal dan die day 1 dlc missen en bij een XBone game niet, lijkt me. Cliffy B neem ik niet zo serieus tbh, want hij is vel tegen lenen/used games, terwijl de xbox one het mogelijk lijkt te maken om met 10 man 1 game license te spelen. Je schijnt zelfs 1 game license tegelijk met 2 man te kunnen spelen, dat lijkt me qua impact minimaal zo groot als het beleid bij de huidige consoles, met used games en huren van games.

20. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Waarom is CliffyB z'n mening nieuws? Degene die vindt dat amateur spelers kansen moeten hebben tegen de beste speler ooit. Hij speculeert ook maar wat en heeft waarschijnlijk de helft van de discussies niet eens gevolgd. Het maakt ook weinig sense, je kan niet used games toestaan EN zo een groot budget hebben toch, zoiets zei hij. Maar wel elke game 10x weggeven per game. Dat gaat pas sales kosten, meer dan used games denk ik.

Laatst bewerkt: 18 jun 2013

Deel Deze Pagina