1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Lol okay

2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik maak me een beetje druk. Zal ik de PS4 nemen of de Xbox One? Wat vinden jullie?

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Je hebt toch al op de PS4 gestemd. ;)

4. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik dacht dat jij het al wist ;)

5. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
  6. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Natuurlijk wist ik het al, ik maak me gewoon een beetje druk.

7. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Nergens voor nodig.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Tsja is moeilijk om te zeggen. Lijkt erop dat de One grafisch een klein stapje terug doet maar wel op 60fps draait waar de PS4 een 10 is op grafisch gebied maar moet inleveren op de frames. Dit is alleen wel first party en veel games zitten ook wel een in verschillende fases. Forza is dus mooier dan Driveclub en draait ook nog op 60fps. Afwachten of dat op de release hetzelfde is.

Laatst bewerkt: 19 jun 2013
  9. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga (helaas) toch voor de X1, ik vind al die nadelen ook wel kut, maarja ik zie mezelf niet met zo'n PS4 controller gamen, vind die verschrikkelijk(mening voor de bashers :9)
    Voor de rest heeft X1 meer exclusives te bieden voor mij en de PS4 exclusive's zijn kindergames of games die ik nooit zal spelen(God of war bijvoorbeeld)
    X1 heeft voor mij de ingame DVR, handig voor mijn hobby om te commentaten en heeft als enigste dedicated servers (alleen bij CoD?), die heeft de PS4 namelijk niet :p
    Als ik de PS4 zal gaan halen(denk het niet) dan zou het alleen om de prijs gaan, maar voor de rest ook niks speciaals...

Trouwens zit kinect in de X1 ingebouwd of is die ook los te krijgen, misschien verkoop ik die wel ofzo aan iemand die er 2 wil :+
    Dat brengt me ook op de volgende punt, verkoop ook een pakket zonder kinect! €100 euro voor alleen een camera die ik zelden gebruik met voice commands, vind ik iets teveel hoor...

10. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.098
    Kinect moet aangesloten zijn, anders werkt de X1 niet.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Kinect is los.
    Maar je kan je Kinect niet verkopen want je hebt hem nodig voor de One. Anders werkt die niet. ;)

12. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Driveclub zie ik sowieso niet zitten. Ze hebben al gezegd absoluut geen simulatieracer te zijn, in de trailer zag ik bijna alleen maar driften en ik vond Motorstorm behoorlijk kut. Zal ongetwijfeld een tijdje duren, maar GT7 zal voor mij de (racing) game voor de PS4 worden durf ik nu al te zeggen. Maar goed, FM5 ga ik me ook mee vermaken, de vraag is alleen wanneer :p

13. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Is het trouwens geen goed idee met de komst naar de Xbox One om Xbox Gold @360 nu goedkoper of zelfs gratis te maken om de markt nog enigszins te stimuleren. Ik zou dan bijv. meer games kopen voor de 360.

14. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ik ga juist voor de PS4 omdat de exclusives van de Xbox mijn nooit hebben kunnen boeien. Afgezien van Gears of War, want die vond ik gruwelijk. Sony vermaakt mij al sinds de PS1 met al hun exclusives. Jij spreekt trouwens over kindergames van Sony, waarop doel je dan?

15. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Gold blijft qua prijs hetzelfde ben ik bang. Aangezien je je Gamertag, gamerscore, schievements en Gold abbo mee neemt naar de One worden nieuwe Gold abbo's dus ook op je account gezet en niet op je 360 of One.

16. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Als ik iets geleerd heb als pc-gamer, FPS > prachtige beelden. Ik wil alles zo soepel mogelijk spelen, dus dan heb ik liever dat het er net iets minder mooi uitziet en vloeiend speelt, dan dat het een prachtige game is maar ''laggy'' speelt.

17. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Dus kan je dan nog wel überhaupt spelen op je Xbox of zijn games backwards uitwisselbaar?

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vooral bij shooters vind ik fps belangrijk. Scheelt ook wat in input lag.

19. MentalJ

MentalJ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Wat dat betreft is het misschien wel jammer dat games als infamous, killzone, dead rising, ryse op 30fps gericht lijken te blijven. Aan de andere kant, moderne PC hardware is een stuk krachtiger dan twee nieuwe consoles, dus misschien kan je niet meer verwachten.

20. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Nee.

We hebben het hier over 2-3 maanden oude builds van games die nog in ontwikkeling zijn voor een console die nog niet uit is. :+

Deel Deze Pagina