1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Je gold gaat naar je account en je account blijft op beide consoles werken. Dus je kan zowel op je 360 als op je One online spelen. Maar er is geen Backwards Compatibility. 360 games blijven op de 360 en de One games uiteraard op de One.

2. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
  3. matthijs007

matthijs007 Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Pff dude als je zelf niet op GAF zit wat lul je dan. Het is geen circlejerk op Sony maar MS gooit gewoon keihard z'n eigen glazen in met een bar slechte PR en restricties op je console waar geen enkele andere console maker mee bezig is.

Daarnaast zijn er genoeg mensen op GAF die constant gamen. En ik denk dat 35% van gaming nieuws vanaf Neogaf komt qua bron, dus ik weet niet hoor misschien moet je wat langer meedraaien.

4. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Een eckte eckte GAFer hierboven. :D

5. matthijs007

matthijs007 Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Jazeker ^_^.

6. Seh

Seh Guest

Hoe weet jij dat?

7. Bramdstichter

Bramdstichter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Playstation 3.5 dat is het! :+

8. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Nou ik zal je vertellen dat ik al een aardig tijdje meedraai. Ik lees Gaf wel regelmatig en heb er ook een account gehad (banned -_-).
    Jij bent nou een typische Gaffer...

En Microsoft gooit niet haar eigen glazen in. Er zijn heel veel mensen die vanaf moment 1 al van de Xbox One vonden dat hij kut was, terwijl er nog nauwelijks iets over bekend was. Als je met die mindset nieuws hoort over de Xbox One, interpreteer je het altijd negatief. Gaf zit vol met die mensen. En als je de Xbox One wel een leuke console vind wordt je keihard uitgelachen door alles en iedereen. Daarom blijft iedereen bij de hivemind die Microsoft op het moment haat.
    Gaf is hier niet alleen mee hoor, /r/gaming op Reddit heeft er ook een handje van.

9. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    [yt]zTEKysAib28[/yt]

Wel ff interessant.

En nog een linkje van CVG: link

10. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
  11. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Het zijn eigenlijk ook niet mijn genre spellen, maar bijv. Ratchet & Clank, Knack(PS4), Brave en nog 2 alleen ben de namen ervan vergeten, het waren allemaal PS2 games, behalve knack, maar ik kan me niet vermaken met die spellen terwijl ik Banjo/Mario welk tof vind :+

Trouwens is er vandaag een nieuwe systemupdate voor de PS3 uitgekomen, maaaaar die systemupdate laat je PS3 constant crashen waardoor je geen games kunt spelen, way to go Sony. Eerst het internet plat en nu dit 8)

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zo nu ook allemaal haten op Sony jongens. :+

http://www.gamesreviews.com/news/06/ps4-online-blocked-for-countries-without-a-store/

13. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Argh, eerst die firmware update?! en nu dit?!

14. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
  15. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Bahrain, Lebanon, Malta? Who gives a shit!

Hahahaha

16. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Wel vreemd dat Roemenië en Slowakije geen store hebben en de directe buurlanden wel. Eilanden en woestijnlanden kan ik iets beter begrijpen, hoewel dat tegenwoordig ook haast geen probleem meer mag zijn.

Sony geeft echter wel aan dat ze 'hun best doen' om het zo spoedig mogelijk ook in die landen voor elkaar te krijgen. MS heeft nog niks gezegd hoe ze mensen kunnen helpen die niet dagelijks gebruik kunnen maken van een breedbandverbinding. Nou ja, behalve een Xbox 360 kopen dan :+

17. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Is nog maar het topje van de ijsberg, let maar op ;)

18. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Dat was gisteren, de update is inmiddels ook offline. Neemt niet weg dat het nog steeds ontzettend dom is. Zeker nadat je eigenlijk een goede E3 neer zet en op dit moment positiever werd gezien door veel gamers ten opzichte van de One. Die update is gewoon niet op genoeg verschillende configuraties getest denk ik. Stom! Voor zover ik weet is er ook nog geen oplossing voor de mensen die hier last van hebben.

Ook dom, zeker nadat mensen daar ook over vielen bij de One. Verschil is wel natuurlijk dat je bij de PS4 nog steeds wel SP spellen kan spelen, wat bij de One dus niet kan in sommige landen.

19. Seh

Seh Guest

20. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Bron: CVG

Hopelijk ook bij de X1? :D

Deel Deze Pagina