Hehe maar die was in de aanbieding ik had normaal echt geen 640 euro voor een smartphone betaald, nu was ie maar 366. Dus nog crisis-proof vind ik zelf!
Ik zeg ook nergens dat het nooit mainstream gaat worden. Tuurlijk gaat de prijs omlaag maar gaat erom dat het pas intressant gaat worden rond de 800 euro ofzo. De prijs gaat wel omlaag de komende jaren maar als het pas echt intressant word zitten we al bij de nieuwe Xbox. En daar begon de discussie over.
4k resolutie lijkt mij beter voor bioscopen in de toekomst. Gamen met 4k resolutie zal veel tearing gaan op lopen, waardoor de game plezier minder word. Ben ik de enigste die het kut vind, dat we twee de zelfde topic hebben? Algemeen en deze lijken verdomd veel op elkaar.
Dat is een hele andere boodschap dan in je vorige post. De resolutie staat los van de tearing, hoor. Dat heeft met refresh rates te maken.
Vind ik persoonlijk niet. Zei alleen dat het nooit mainstream gaat worden als het 1500 euro blijft of hoger dan 800 euro blijft. Je maakte ervan dat ik zei dat het nooit mainstream ging worden.
Zelfde als die 720p-1080p discussie. De ps3 ondersteunde het en 360 niet. Uiteindelijk zijn alle spellen op 720p uitgekomen. En ik zie nog steeds niet het verschil tussen 720p en 1080p En over 4k heb ik ook gehoord dat je het verschil pas ziet, uit mijn hoofd, bij 65inch+ ofzo Is dus hetzelfde onzin als full HD res op je mobiele telefoon maar het is altijd leuk voor de heb
Bij tv's kleiner dan +/- 32 inch afhankelijk van kijkafstand zie je het niet. Maar hoe groter de tv hoe duidelijker het verschil en helemaal als je een echte 1080p 60fps game hebt, al zijn die er veel te weinig Wipeout op de ps3 blijft het beste voorbeeld
Moet je maar eens voor de gein het Xbox dashboard van 720p naar 1080p zetten dan zie je toch echt wel een flink verschil, althans zag ik.
Bayonetta 2 & Sonic komen ook nog eens op de Wii U. Goh, die console ziet er ineens stukken interessanter uit .