Ik vraag me af wanneer ultra-HD tv's mainstream gaan worden. En hoe de consoles dit gaan ondersteunen, naast het upscalen.
native 4k gaan we denk ik de komende gen niet krijgen, dus denk dat het qua games bij upscalen zal blijven ik zou ook liever native 720p60 dan 1080p30 als minimum standaard zien inderdaad maar denk dat het dat laatste gaat worden
Nauwelijks. Ridge Racer, Virtua Tennis 3 en Wipeout HD geloof ik. Maar die hadden relatief simpele graphics/textures etc. Ik vind nu de vooruitgang al behoorlijk overigens. Groter dan ik had verwacht.
ik vind de sprong grafisch ook aardig witcher III , the division , maar ook BF4 en Killzone zien er gewoon goed uit maar ik had wel echt gehoopt op niet alleen een grafische sprong maar ook een performance sprong alles op 60fps op misschien open world games of rpg's na had wel echt geweldig geweest
Ps4 draait vooral nog op 0fps, terwijl veel Xbox One games al 60fps hebben. Merkt tot nu toe dus weinig van die GDDR5
Ben eigenlijk weer blij dat het weer ouderwets over specs gaat. Laatste weken ging het alleen maar over DRM en dat voelde niet vertrouwd aan.
Gelukkig duurt het leven van een console langer dan een launchwindow. Ik kies voor de PS4, het mag te verwachten zijn dat de PS4 genoeg in zich heeft om op een 60fps dikke games af te spelen.
No way. Die sales waren er nooit gekomen, X1 blijft een gesloten systeem dus totaal anders dan steam, spellen koop ik niet voor 60 en 2e hands vaak wel voor die 7 euro. Iaw bullshit plaatje. Het valt me op dat Forza idd op X1 hardware draait op 1080p en 60fps. Het was leuk geweest als Sony ook minstens 1 game op 1080/60 had draaien
Onzin, de mogelijkheden voor devs blijven exact gelijk als met DRM. Daar veranderd letterlijk helemaal niets aan. nog wel met een fuckload aan texture pop-in Ik word er bij zowel sony als ms een beetje zenuwachtig van hoe onaf de games eigenlijk leken met uitzondering van Titanfall misschien
Hehe ik denk dat ome Don dit ook echt stiekem denkt, zijn gewoon feiten stuk voor stuk die daar staan. Spoiler Van mij hadden ze gewoon door mogen gaan met hun ideeën doorvoeren, was erg benieuwd waar het uiteindelijk op uit zou draaien voor MS
Als hun nieuwe richting echt zoveel voordelen had gehad, dan hadden ze moeten doorzetten. Als mensen echt dingen zien met een meerwaarde, dan komen de sales vanzelf. Het feit dat ze nu al door de knieën gaan betekent ook dat Microsoft zelf ook geen benul heeft wat ze aan het doen zijn. Het komt zwak over.
Titanfall. En 3 is nog altijd meer dan 0 Heerlijk ook al die mensen op Gaf die nu opeens fps niet meer belangrijk vinden. http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=595991 Ook leuk: Killzone Shadowfall heeft (wéér) last van dikke input lag. Er zijn zelfs mensen die dit goed vinden, want dit maakt Killzone Killzone. Ik ga echt stuk met het lezen van die thread.
Hun nieuwe richting is gewoon compleet KUT gebracht. Kennelijk waren er ook voordelen voor de gebruikers (het sharen etc). Maar hier hebben we ze nooit echt duidelijk over gehoord. Het hele DRM gebeuren van de One is gewoon super slecht gecommuniceerd. Wat er uiteindelijk toe leide, fuck dat hele gebeuren PS4 it is! (voor sommige mensen) Kennelijk was de druk op MS gewoon te groot om het door te zetten. Tsja, is het zwak om je service veranderen naar de wensen van de consument? Of zou je je eigen policy gewoon door moeten drukken?
Uhuh idd, maar ja de hele marketing campagne rond de Xbox One is gewoon een lachertje. Slechte communicatie, onduidelijke communicatie, rare PR mensen (waaronder Don) met nog foutere antwoorden op zeer belangrijke vragen.