Nou,kan me niets schelen of iemand anders mijn mening niet serieus neemt. Wat ik zag bij Titanfall op E3 was veel beter dan bij Killzone 3 E3, het is mijn mening. UpInSmoke0611 is altijd negatief en nauwelijks iets positief te vertellen over Xbox One, daarom wil ik hem terug pakken.
Helemaal niet man. Ik ben gewoon altijd kritsch. Titanfall lijkt me just another shooter. Destiny lijkt me interessanter. En jij verandert je mening om de haverklap
Ik geloof best dat Titanfall beter wordt dan Killzone 3. Maar beter dan Killzone 4 Shadow Fall ? Tja, moeten we even afwachten he.
Titanfall lijkt mij persoonlijk wel echt een leuke shooter niet meer niet minder. Die mechs vind ik cool en hoe ze uit de lucht komen vallen, Word die game beter dan shadow fall? Hell F*cking no!
Je noemde Titanfall een casual shooter, what the fuck is this ? Slaat nergens op wat je zegt over Titanfall Laat me niet lachuh , man Kritisch zijn is oke maar niet hele tijd Xbox One afkraken en daarna PS4 games ophemelen hoe goed ie zijn. Niet voor niets, heeft Xbox One beter exclusive games dan PS4.
Eerste 2 delen waren nog leuk, 3 is matig qua verhaal. Ik verheug me echt op de nieuwe IP's/exclusive's, dat heeft microsoft beter gedaan als sony. Voor de rest zijn er veel dingen die mij ook de X1 laten kiezen, maarja heb ik al tig keer verteld hier
Jep. Lijkt mij een casual 13 in een dozijn shooter. Het is ook van de makers van DE grootste casual shooter. Nee niks voor mij
Ik weet niet waarom maar het gevoel dat ik krijg bij Killzone wanneer ik het speel is alsof de gameplay niet helemaal klopt. ik had het bij KZ2 en bij KZ3. Titanfall lijkt me echt een shooter die ik lang kan spelen, voornamelijk door de snelheid van het spel, de mobiliteit en natuurlijk de mechs. Grafisch niet onder de indruk maar het lijk mij wel ontzettend leuk.
Persoonlijk natuurlijk Xbone betere exclusives? Ryse ziet er fucking gaar uit. Echt zo'n launch faal game, Forza 5 gewoon weer een shiny racer en Dead Rising ziet er niet uit. Houterig as fuck. Enige game wat mijn interesse wekte was Titanfall maar ga er maar vanuit dat ie ook op de PS4 komt. Ik speel liever een Infamous, Killzone en een van de vele F2P games. En natuurlijk BF4. En ik heb echt vertrouwen in de games van de first party studios van Sony. Naughty Dogg, makers van God of War en Quantic Dream en meerdere
Wat heeft Crytek allemaal uitgebracht behalce Crysis en de engine. Want volgens mij faalde de laatstr Crysis best wel toch
Dus je weet niet eens of het een slechte game was? Mij lijkt Ryse juist super vet alleen de style van 300 staat me al aan.. en het ziet er erg goed uit. Samen met forza 5 en battlefield must haves op day one
Hij bedoelt denk ik voor Sony, zo niet dan zie ik t ook niet gebeuren. Ik hoop op nog een vette rpg p de launch. Want enige launch game die me aantrekt is Watchdogs. De rest meh