Als hij dat toch vind? Volgens mij heb je de laatste 20-30 pagina's alleen maar de X1 als heilig gezien? En trouwens denk ik dat UpInSmoke alleen GoW hem aantrekt naar de X1(Uit de oude GoW3 tijd samen gegamed ) en hij bij de PS4 meer games leuker vind. Ik zelf zag mezelf ook niet naar de PS4 gaan, maar als MS zo door bleef gaan met z'n policies had ik het ook gedaan hoor. Gelukkig hebben ze het veranderd en zal ik de X1 halen
Crysis 3 was echt gaar, vage singleplayer en opzich wel een leuke multiplayer maar niet meer dan dat.
Bij de Mediamarkt krijg je een Eye in de bundel? Lijkt me niet echt dat Microsoft iets gaat showen op TGS behalve hey we gaan jullie vanaf nu af aan negeren!
Zelfs IGN besteed er aandacht aan. Aan de release date poster. http://www.ign.com/articles/2013/06/20/has-playstation-4s-release-date-been-accidentally-revealed
Dat regio systeem mogen ze ook wel eens verbeteren. Ik heb maar één of twee vrienden die ook xbox spelen, Zou wel eens nieuwe mensen willen ontmoeten XD. Met gears 1/2/3 kwam ik altijd alleen maar mexikanen tegen en engelsen
Ja, maar dat is geen BC meer. Dat is een PS3 game opnieuw kopen, maar dan digitaal. Het is niet dat je PS3 disc werkt in een PS4.
Grappig trouwens dat mensen maar blijven zeiken over de QTE's in Ryse, terwijl hier allang een verklaring over is gegeven door Crytek.
Dan is het toch logisch om die game te halen voor de lead platforms AKA PS4? En ook nog eens 100 euro goedkoper..