1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Neem die 100 euro voor lief in ruil voor de fijnere controller.

2. RealWeirdo

RealWeirdo Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Volgens de experts is de ps4 controller flink verbeterd.
    Heb er nooit last van. Vind juist xbox controller kutter terwijl ik wel flinke kolenschoppe heb

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    De nieuwe controller wordt anders ontzettend goed ontvangen

http://penny-arcade.com/report/arti...-just-slightly-better-than-the-best-thing-eve

http://www.engadget.com/2013/06/10/sony-ps4-controller-hands-on/

http://tweakers.net/reviews/3086/3/...nds-on-met-de-ps4-graphics-en-controller.html

Ik las net dit stuk op Eurogamer

http://www.eurogamer.net/articles/2...reowned-is-back-on-the-table-but-at-what-cost

Samenvatting: 2e hands sales zou slecht zijn voor de industrie. Ik wordt echt zo moe van dat argument. Op elk ander gebied heeft de economie te maken met doorverkopen van goederen. Bij fietsen, computers, tablets, telefoons, auto's etc. Waarom steeds dat gemekker?

Daarnaast gaat een deel van het geld weer de industrie in, houden first day buyers rekening met een resell vallue en krijgen mensen die niet direct overtuigd waren de kans om je spel alsnog te spelen.

|:-

4. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ook maar even hier plaatsen :)

Over the share geval:

http://pastebin.com/TE1MWES2

(van Tweakers)

5. MentalJ

MentalJ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Zou me niet verbazen als dit (dicht) bij de waarheid zit. Vind het geloofwaardiger om te denken dat het trails zijn, dan dat je 1 licentie koopt en dan aan 10 vrienden helemaal beschikbaar kan stellen.
    We zullen zien of er nog meer informatie naar buiten drupt nu. Is en blijft toch anoniem, ook schijnt ene CBoat het te bevestigen op neogaf

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    2e hands gamesales hebben juist alleen maar voordelen, ook voor developers, ik zie het elke dag weer. Mensen die goedkoper kunnen instappen om te gamen en mensen die goedkoper instappen in een serie. Goed voorbeeldje was Assassins Creed 3. Veel mensen die de serie nog niet eerder gespeeld of ervan hadden gehoort, kochten een gebruikte Assassins Creed game, vonden het vervolgens zo tof en kochten deel 3 nieuw op de release. Hadden deze mensen misschien niet zo snel gedaan als ze niet goedkoper in de game hadden kunnen stappen.

Daarnaast word er voor veel gebruikte games DLC content gekocht, mensen kopen dus PSN cards of XBL points.

7. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Het is mijn mening, maar ik kan er niet mee gamen doordat die analogen(pookjes) te dicht bij elkaar in het midden zitten. Ik vind ook dat je bij de xbox controllers een meer natuurlijker vorm in je handen hebt(vooral duimen), bij de PS4 moet je je duimen forceren naar beneden te gaan.
    Kan ook aan mij liggen, maar ik heb iets aan m'n duimen waardoor ik het eerder opmerk en niet echt fijn voor mij is om mee te gamen.

BF4 heeft iets met MS geregeld dat daar DLC eerder komt ofzo, ook voor CoD & Titanfall

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Denk dat je met de multiplatformgames weinig verschil zal gaan zien. Misschien een aantal kleine dingen, maar geen wereldschokkende zaken. Het zal vooral om de exclusives gaan.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Makers hebben gezegd dat er geen planning is en op zijn vroegst deel 2 naar de PS4 komt. :)

:)

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Mooi dat de adder onder het gras qua family sharen nu bekend is , misschien houd dat geneuzel dan ook op.

kunnen we het weer lekker over specs en games hebben

11. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.096
    :lol:

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    :cool:

13. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.096
    Ben benieuwd wat Rob X Tiger hier van vind, is ie alweer overgestapt naar de PS4? :+

14. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Lol het was uiteraard al te mooi om waar te zijn dat je 1 game met 10 vrienden kon delen, dat gaat never nooit gebeuren dat is dus ook al helder. Wel jammer voor de mensen die zo lyrisch erover waren, maar ja dit had je kunnen verwachten dat het gewoon een verkapte demo versie was.

15. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Nee, dat is morgen pas weer. Alleen op even dagen, op oneven dagen gaat ie altijd voor de One.

16. Remy669

Remy669 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die controller problemen snap ik echt niet, dat is gewoon wennen en na een paar weken speelt het net zo fijn als alle andere controllers. Ik ben van NES > SNES > PS1 > Xbox > Wii > Xbox 360 > (PS4) en elke keer was het wennen met de controller, en elke keer vond ik ze later super fijn spelen en dacht ik dat er niets beters kon zijn. (Oke misschien niet met de NES :+)

17. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Haha, precies; NES deed echt pijn na een paar uur fanatiek gamen. Rechthoekig kutding.:+

18. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.096
    :lol:

Controllers is gewoon een kwestie van wennen, al blijft de 360 mijn voorkeur hebben.

En een paar jaar geleden gooide ik met Call of Duty [noparse](PS:cool:[/noparse] alleen maar granaten in plaats van te schieten, elke keer weer, waarom dat nou andersom moest weet ik nog steeds niet 8)

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Btw wel echt goed nieuws dat de One ook regiovrij word

dat sneeuwt nu een beetje onder maar ik ben daar wel heel blij mee

want dat betekent dat we onze disc based games dus gewoon lekker bij gamehubs/play-asia/engelse websites of waar dan ook kunnen blijven bestellen

Plus voor de mensen in de landen die niet op de lijst van 21 stonden is het helemaal geweldig nieuws natuurlijk

20. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Die zijn alsnog de lul natuurlijk, want er is een Day One patch.
    En is die buiten de 21 landen wel beschikbaar?

Deel Deze Pagina