Ja, daar ben ik ook voorstander van. Nogmaals, als ik nog vaak online zou gamen was ik vrijwel zeker voor de One gegaan. Zoals gezegd, de Xbox heeft al bewezen dat Live goed werkt. Ik heb er jaren plezier van gehad, dat kan ik van PSN toch echt niet zeggen.
Ik denk dat mensen het normaal vinden om voor een dienst te betalen, maar je betaalt niet alleen om online te gamen (ik game niet online) maar ik wil wel PS + ik klaag daar niet over zeker niet wat Sony daar tegen over heeft gezet. Overigens hoe kom je erbij dat PSN 5 jaar achter loopt?
Chill toch? Nu krijgen we eindelijk een echt chille Playstation controller. De 360 controller werd door velen beschouwd als dé perfecte controller. Als een controller al zo goed is, dan valt er weinig aan te verbeteren. Als iets minder perfect is, dan valt daar logischerwijs meer aan te verbeteren.
damn ik had hier wat meer objectiviteit verwacht. Ja XBL functioneert veel beter dan PSN Ja de 360 controller is beter dan de DS3 en wellicht ook dan de DS4 Ja PSN is straks verbeterd Ja X1 zet ook in op een nog beter netwerk Ja de DS4 lijkt een stuk beter te zijn Ja op de X1 zijn vooralsnog meer exclusives Ja de PS4 heeft op papier significant betere specs Ja de X1 kon op E3 wel 1080/60 laten zien en de PS4 niet etc etc etc Is het dan zo moeilijk om positieve kanten van beide consoles gewoon te benoemen? Of krijgt de ware fanboy dat niet over zijn hart (wie de schoen past....)
Het is subjectief, de ene kan het fijner vinden en de andere weer niet. Ik heb geen probleem gehad met de DS3, ik vind het een fijne controller, net als de Xbox controller. Heb een lichte voorkeur voor een controller van Sony, maar goed dat is persoonlijk.
Fanboy Alert!!! () Dedicated servers. Genoeg gezegd. Dude enige bron? Daarbij komt dat hij beter is dan de DS3, maar als iets verbeterd is t.o.v een eerder model is het niet meteen de beste? Trouwens durf ik te wedden dat jij nog nooit een xbox controller hebt aangeraakt.[/QUOTE] Youtube & facebook is nog niet bevestigd Daarintegen heeft de xbox zelf een DVR(capture card) en livestreamen naar twitch(bekender&beter als ustream). Daarbij is het overnemen ook geen challenge meer voor een game, CoD op veteran spelen terwijl je vriend dat doet, leuk zeg Van game springen heb ik nergens iets van gehoord, maar kan dit niet 100% ontrekken, ben namelijk niet zeker.[/QUOTE] Die mainstream games krijgen timed exclusives bij xbox zoals DLC eerder etc, waarom zou je als je alleen mainstream games speelt dan naar de PS4 gaan? En het laatste is ook alweer zo'n domme opmerking, ik zie het echt gewoon voor me dat de PS4 meer geheugen nodig heeft voor de UI of van games. Heb je trouwens apple ook al is gezien? Hun hebben met mindere specs bijna precies dezelfde snelheid, omdat hun gewoon een lichtere software hebben. (Maar wat ze ervoor vragen is te veel )
http://www.gamekings.tv/nieuws/game...tocht/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook I know gamekings. Als je geen zin hebt om tekijken. Ze zijn het gaan checken of die releasedatum klopte bij de media markt. Blijkt dat mediamarkt gewoon de release datum van bol.com gekopieerd had(ZOALS IK OOK AL ZIJ MAAR NIEMAND GELOOFDE) \o/
Angst om de verkeerde keuze te maken he Ik moet zeggen dat ik het ergens ook wel niet ideaal vind dat het er nu op lijkt dat beide consoles nou in dezelfde 2 weken in de winkel gaan liggen met vrijwel gelijke feature sets Ik weet dat ik ze toch allebei wil hebben maar om er nou binnen 2 weken 2 te kopen en dan nergens tijd voor hebben..
Gaan we die grafische verschillen ook daadwerkelijk zien? Dat valt nog te bezien. En wat is 100,- meer betalen voor console die jaren lang mee gaat.