Natuurlijk ga je die verschillen terugzien. Het verschil tussen de beide grafische kaarten zijn aardig groot, en het verschil tussen een unified 8gb DDR5 RAM waarbij maar 1GB voor het OS gebruikt wordt in tegenstelling van de Xbox One waar 3GB van het 8gbDDR3 RAM geheugen voor het OS wordt gebruikt ga je ook zeker terugzien in games ( niet alleen graphics ).
En ok ik zal toegeven ik neig op het moment gewoon erg sterk naar Sony en heb een beetje een hekel gekregen aan Microsoft sinds de aankondiging van de Xbox One en hun hele visie op het apparaat.
Ik ben sinds het begin een fan van de Xbox geweest, had al vrij snel na de launch de eerste Xbox gehaald, en daarna gelijk overgestapt op de Xbox 360. Jarenlang op gespeeld maar omdat er opeens gewoon kei weinig goede exclusives voor uitkwamen ( ja Gears,Halo,Forza,Fable..deeltje 3/4 etc nou wooptidoo ) heb ik 2 jaar geleden een PS3 in huis gehaald. Natuurlijk een enorme backlog aan exclusives maar het feit dat ze ( Sony ) de console nu nog zo intensief steunt zegt voor mij genoeg. Ik had graag meer pareltjes zoals Lost Odyssey of Blue Dragon gezien op de 360, iniedergeval wat meer diverse exclusives in de latere jaren van de console.
Daarintegen heeft MS ook zeker een geweldig platform neergezet in Xbox Live Arcade. Waar het in het begin het limiet van 50mb games had, zitten we nu eigenlijk volwaardige titels te spelen. Het probleem van Microsoft is dat ze met de Xbox One indies geen platform geven om zelf op te publishen, gratis en zonder gezeik. Dat zijn zaken die ik niet ok vindt in deze tijden, en ook als je kijkt naar wat Microsoft vraagt voor een patch.. lol.
Ik heb een enorme XBLA library maar die shit kan ik toch niet overnemen naar de Xbox One, en voor de rest is er echt nog geen enkele exclusive die mij interessant lijkt. Waren ze met een volwaardige Crackdown 3 gekomen..hey op dat moment ga ik wel ff serieus naar die Xbone 180 kijken .
Laatst bewerkt: 21 jun 2013