Ps4, Betere exclusives imo 0 (exclusive games maakt mij niet uit) Betere hardware +5 controller -10 Goedkoper +10 (psn+)elke maand gratis games 0 opnieuw account beginnen -2 (niet zoon groot probleem) Eind score: 3 Xbox one, Goede controller +10 Duurder -10 Xbox live gold +5 (vegeleken psn) Account weer gebruiken +3 Kinect +5 mindere goeie hardware in vergelijking met de ps4 -5 multi media +2 eind score: 10 XDDD Feel free to edit this!!!
Als je per maand betaald ja. Anders 50,- per jaar. En xbox live is 60 per jaar. Als je gaat vergelijken wat je zelf betaalt per jaar.. heb 37,50 betaald voor ps+. Net als xbl. Maar dat zijn niet de officiële prijzen. Nu vergelijk jij een officiële prijs met een webshop prijs En hoe geef jij elke maand tig gratis games een -2... haha fanb...
Dat weten we dus ook nog niet echt met de Ps4. We weten dat psn+ nodig is om online te kunnen gamen. Maar wat het nog meer gaat bieden weten we nog niet .
xbox live 60 per jaar? ik haal het al 3 jaar lang voor 36-40 euro en komt het ook wel eens voor dat ik er één maand gratis bij krijg. Daarbij heb ik alsnog een voorkeur voor xbox live, aangezien de connectie en updates enz.... als ik die -2 een 0 maak of er ook 5 punten voor geef, komt de telling alsnog op 3 of 6
Jawel. Gratis 3 indiegames en driveclub plus op launch Dat zeg ik net. Jij vergelijkt een winkelprijs van Sony met een onofficiele webshop prijs voor XBL. Je moet de officiële prijzen vergelijken. Of beide onofficiele prijzen. Maar niet door elkaar
Ps4, Betere exclusives imo 0 (exclusive games maakt mij niet uit) Betere hardware +5 controller -10 Goedkoper +10 (psn+)elke maand gratis games +3 ( dit heeft de xbox one zeker niet) opnieuw account beginnen -2 (niet zoon groot probleem) staat open voor indie games +2 Eind score: 8 Xbox one, Goede controller +10 Duurder -10 Xbox live gold +5 (vegeleken psn) Account weer gebruiken +3 Kinect +5 mindere goeie hardware in vergelijking met de ps4 -5 multi media +2 eind score: 10 Feel free to edit this!!!
Wat een rare manier van punten geven? de ene keer +5 de andere keer +10??? Bovendien zijn dat allemaal persoonlijke meningen; ik zou multimeida een -10 geven bv)
Precies, het is allemaal persoonlijk, zo'n lijstje moet je voor jezelf maken, niet door anderen in laten vullen; dat werkt niet.
Dat is 3 jaar xbox live wat je zou kunnen betalen van dat geld. Dus waarom is het een pluspunt dat xbl "goedkoper" is, maar dat ps+ duurder is (wat het niet is) . Kortom je redenering is biased
Echt hè, kromme tenenwerk dit. Maar volgens mij kun je wel stoppen want die gast wilt het toch niet erkennen dat hij alles verdraait in het voordeel van de One.
Die 100 euro staat los van xbox live en psn... Jij haalt dat er weer bij. Ik weet nu dankzij jou, dat die prijzen het zelfde zijn, dus die argument van mij kan de prullenbak in. Voor mij maakt die 100 euro niet veel uit, omdat ik het volgende er voor terug krijg: (let op ! mijn mening, anders verdraai ik alles weer ) - een betere controller - Kinect - dedicated server - Multi media - Forza, Cod en bf4 dlc die je eerder krijgt. En van 100 euro lig ik niet wakker....
Gewoon. Die bf cod fifa online willen spelen zou ik niet twijfelen en een xbone halen. Dus de mensen die echt alleen dat spelen. Nauwelijks tot geen lag gaat echt geweldig zijn voor die games.