Ik hoor hier weer negatieve berichten over PSN. En valse argumenten waarom het slechter is dan xbox live.
Ik heb tijdens het online spelen om mijn ps3 nooit last gehad van lag. Het verliep met elke spel eigenlijk wel soepel.
Volgens mij was het ook gewoon een p2p principe. Bij de xbox360 naar mijn weten ook p2p.
Dus snap nooit waarom mensen xbox live de hemel in prijzen tov psn met als argument online gamen is beter.
Naar mijn weten zijn de enige voordelen van xbox live op dit moment
Andere nadelen die ik hoor voorbij komen:
PSN langzame download snelheden.
Dat ligt denk ik aan je locatie, want ik heb altijd de volledige downloadsnelheden gehaald.
PSN gebruiksonvriendelijk. Ik ontken niet dat de interface beter kan, maar aan de andere kant hoe gebruiksvriendelijk moet een interface zijn waar je alleen een demootje of spel download? Het is geen smartphone, hierbij snap ik het argument gebruiksvriendelijk.
Verder denk ik dat het allemaal in het hoofd van xbox gebruikers speelt dat online gamen op de ps3 slecht is. Misschien omdat zij 60 eur moesten neerleggen en daardoor een placebo effect krijgen dat het allemaal zoveel beter is geregeld op xbox live.
Klik om te vergroten...