1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66

Als opties voor die touchpad lijkt het me vooral handig voor extra inventory/menu opties, camera bewegen of analoog een cursor bewegen (maar daar heb je toch je tablet/vita voor? 8))
    Iets in de richting van naar rechts swipen is granaat/ammo soort wisselen, naar beneden swipen is mic muten, tappen is dan wapenkistje oppakken...etc
    Kleine opties die je niet vaak gebruikt maar wel als hotkey nodig hebt, zo is er op de D-Pad weer meer ruimte voor belangrijkere dingen of extra spells/skills.

Denk om deze reden dan ook dat (MMO)RPGs en FPS veel beter op de PS4 gaan spelen omdat je gewoon meer invoer functies tot je beschikking hebt.
    Word schijtziek van die "ALLES DOE JE MET (B)!!!"tegenwoordig. Bijvoorbeeld in Battlefield pak voor de handigheid eerst ff 5 keer een wapenkit op om vervolgens nog 38 keer op en af je motor te moeten springen om een crate te armen :+

Laatst bewerkt: 25 jun 2013
  2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ja

3. NaiZuro

NaiZuro War, war never changes...

Leuk Bevonden:
    74
    Zucht :'-(

Eerst stelde de poll niks voor, toen kwam de DRM change, gingen de xbox fanboys van 'ja ja ja kijk de xbox eens snel stijgen' nu stijgt de PS4 weer en is het 'mehh ja die polls, dat zegt me niks' :{

editt//

Ennn als ik me niet vergis gingen er gemiddeld in amerika over alle ketens 2:3 pre orders over de balie sinds de DRM change, in het voordeel van de PS4.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Volgens mij ben jij de enige die die poll steeds post. ;)
    En waren het er al over eens dat die poll niks zegt omdat je unlimited keer kan klikken als je wilt. :)

5. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Sowieso zegt het nog geen zak :+ MS en Sony hebben echt nog wel een paar kaarten achter de hand (IllumiRoom bijv) waarmee ze iedereen nog op het laatste moment over de streep gaan trekken

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Misschien moet je de post waarin ik die poll wel een big deal vind even quoten voordat je me voor fanboy uitmaakt

Ik denk namelijk dat het geen betrouwbare indicatie is van waar mensen straks echt hun geld aan uit gaan geven.

Pre-order cijfers van Amazon zijn dat wel

en wat je edit betreft, heb je daar een bron van? Want dat lijkt me dan wel weer interessant om te lezen :)

En dan ben ik helemaal benieuwd hoe het dan VOOR de drm change was

ik vrees dat Illumiroom de Kinect van deze generatie word. Oftewel daar komen ze pas over een paar jaar mee om de sales weer een boost te geven

anders zouden we na die ene enkele demo er echt wel al meer van gezien hebben

7. NaiZuro

Leuk Bevonden:
    74
    Eh 2 keer de link gepost nu? Ik was het niet die de link elke keer aanhaalde, check iemand z'n posts eerst voordat je zoiets beweerd :thumbs:

Ennn als je het hele verhaaltje omtrent de poll had gelezen had je de laatste bewering ook niet gemaakt.

No offence, maar als jij dan even de zin goed leest (staat er idd wel een beetje krom) de mensen die van 'jajaja kijk de xbox stijgen' gingen noemde ik fanboys, jou niet :9

Nee, als ik het weer vind zal ik de link posten. Voor de DRM change was het ongeveer 1:3 in voordeel van de PS4.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    De Xbox One steeg toch ook. En nu gaat PS4 weer verder. Beetje raar dat je mensen die 'jajaja kijk de xbox stijgen' fanboys noemt als dat ook gewoon het geval was.

9. NaiZuro

Leuk Bevonden:
    74
    ...

Wanneer ze in de eerst instantie zeggen dat dat zo'n poll niks betekend bedoel ik dan. knock knock

/edit

Hoe doe je een pijltje naar beneden?
    -_____________________________________________- leeeezeeeeeeeeeennnnnnnnnnn is lastigggggggggggggg hè? Moe word ik van jou.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ach laat ze lekker was al snel bekend dat die poll niks was omdat je unlimited keer kon drukken.

Door naar echt nieuws. Next gen is er al jongens. ;)

11. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Even snel een soepje gemaakt, mocht deze afbeelding anatomisch correct zijn en 1:1 kopie is van de werkelijkheid (naar ratio), dan zijn de analoge sticks inderdaad iets hoger dan bij de ds3, zie hiervoor de soepje-hulplijnen :+

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Haha thanks. ;)

Hier nog een PS4 en One controller onder elkaar. :)

13. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Lijkt net als de linker analoge stick van de One nu hoger is dan bij de Xbox 360! :lol:

14. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    ...ugh, ik heb een hekel aan gas/remmen met de triggers; zet dat altijd op de rechterstick. Pookje naar voor is gas, terug is rem.:thumbs:

15. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Zit er nou trouwens een coating op de Xbox controller of lijkt dat maar zo?

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lijkt mij hetzelfde. :)

17. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.127
    Lijkt misschien anders door de andere D pad.

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Je bedoelt de next-gen in mobiele telefoon-games? :+

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het idee van de Ouya sprak me wel een beetje aan (maar meer als media centre/ emulator dan iets om moderne games op te spelen) maar de uitvoering is echt brak

doodgeboren en kansloos volgens mij

20. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203

Deze review geeft ook weinig hoop.

Deel Deze Pagina