1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Ben het meeste benieuwd naar de ps4 controller. De dualshock is m'n enige struikelpunt momenteel om niet voor de ps4 te gaan. Net een ps3 erbij gekocht en de DS3 is verre van perfect. Triggers zijn totaal waardeloos, heb je echt niks aan, snap meteen waarom je met de bumpers schiet ipv met de triggers, want die dingen zijn echt gaar 8) De thumbstick klikken voelt echt clonky in vergelijking met de Xbox controller waar het echt smooth is. Thumbsticks te dicht op elkaar, als je beide sticks naar binnen hebt raak je handen |:- en waarom dpad bovenaan de belangrijkste plaats op de controller geven wanneer 90% van de games de beide sticks gebruiken. Dit is echt ouderwets ten tijde van m'n ps1 nog begrijpelijk, maar tegenwoordig niet meer.

Had gehoopt dat Sony een extra model controller zou uitbrengen, want ik wil echt een ps4 ipv One, maar die controller.... Hij went wel, maar is gewoon niet zo fijn als de Xbox controller.

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Het went snel..enige waar ik niet aan kkn wennen zijn die triggers. Heb daarvoor van die opzetstukjes gekocht

3. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Klopt, daarom zei ik al dat ik geen andere bron heb gezien die het tegendeel bewijst. Jij?

4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.096
    Fuck it, Xbox One gepreorderd, slaat nergens op maar ik doe het gewoon :cool:

5. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Heb je al wat gegeten vandaag of ben je gewoon licht in je hoofd? :p

6. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.096
    Waarschijnlijk dat laatste :+

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  8. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
  9. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    En dit slaat op... ?

10. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Pik op een drumstel?

11. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
  12. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Nu is de vraag of de One dit ook krijgt...

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Volgens mij wel. Van wat ik zo over Sunset Overdrive heb gelezen en gehoord. Wilde ze graag voor Xbox ontwikkelen omdat ze hun wereld steeds willen updaten.

Laatst bewerkt: 27 jun 2013
  14. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik neem aan van wel aangezien het de policy betreft van Xbox Live. Ik denk niet dat er aparte regels zijn voor Xbox Live per console. Maar goed dat is een aanname van mij.

15. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    913
    Nog even kort terug op de accu's in de controllers. Ik snap niet hoe jullie zoveel problemen kunnen hebben. Ik heb er twee, vanaf de launch en ze werken perfect nog! Kan nog makkelijk 10 a 20 uur per stuk er op gamen. En gebruik zelfs een Quick Charge kit om ze op te laden.

Ik hoop niet dat jullie denken dat ze stuk zijn als het groene lampje direct gaat branden als je hem wilt opladen. Dan moet je namelijk net zo lang de kabel er uit trekken en er in stoppen totdat het lampje wel rood blijft. Heb ik bij één accupack één keer moeten doen, ca. 30 - 50 keer in en eruit. Daarna pakte hij het weer en nooit meer problemen gehad...

16. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Dan heb jij een zetje wonderbaarlijke accu's, of je gamed bijna nooit. Want heb hier 6 setjes liggen sinds launch en allemaal doen niks meer. Als ik de charge kit eraf haal BAM valt de controller meteen uit. Bij vrienden precies hetzelfde. Xbox accu's zijn de meest waardeloze accu's ooit. Echt super cheape dingen. Vergelijk dat eens met de vaste accu's in de dualshock controllers. Die dingen gaan bijna oneindig mee, zonder problemen. Xbox accu's zijn een ramp. Niet voor niks dat zoveel mensen er oplaadbare batterijen in stoppen of weer een draad eraan gooien.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zoals ik gister zei heb ik er ook een die nog werkt. In 2008 of 2009 gekocht. En game aardig vaak zeker de laatste tijd weer. Maar ja ik heb ook nog een launch console. Misschien ben ik gewoon zuinig of heb ik mazzel. ;)

18. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Ben zelf super zuinig met mn spul, dus dat is het hem echt niet. Als je launch console een RROD kreeg, was dat gewoon vaak een productie fout. Heb em namelijk meerdere keren laten maken en zelfs na de garantie toen ie kapot ging bij een "mannetje" gebracht die hem binnen 10 min gefixt had (wat bleek, het soldeersel op moederbord oid was gewoon gesmolten, leuke productie fout en bijna altijd de reden voor een RROD).

Denk eerder dat het ligt aan hoeveel je de console gebruikt. Als iemand 20 uur per week gamed, of maar 4 uur per week. dat betekent wel dat ie 5x zo lang aan staat bij de ene en dus 5x zoveel kans heeft om kapot te gaan. Het valt me altijd op dat mensen die zeggen nog nooit een kapotte xbox te hebben gehad sinds launch, niet echt heel veel gamen. Die van mij staat elke dag iedergeval wel 2 uur aan, als het niet voor een game is, dan wel voor een film oid.

Van al mn vrienden die veel gamen, hebben ze allemaal hun launch console meerdere keren ter reparatie weg gehad. Van mn vrienden die af en toe es gamen, daar zijn sommige launch consoles nog wel van heel. Komt dus puur hoeveel je er op gamed en hoeveel geluk je hebt. Een console is namelijk geen auto. Een console staat op zn plek en daar doe je verder geen rare dingen mee zoals je met een auto kan doen door je rijstijl, je kan namelijk niet harder of zachter gamen oid ;)

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik weet het niet. Ik heb in 2010 tot 2011 wel een beetje een pauze gehad. Maar dan was me xbox nog steeds wel een paar uur per week aan. Want ik stream me series etc naar me Xbox. Maar vanaf 2007 game ik aardig wat, in een paar games heb ik 400 uur inzitten ofzo.
    Toppunt was nog COD 4 met 1000 uur in 2 jaar tijd. :)

20. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    913
    Vergeet niet dat klagen over slechte accu's natuurlijk wel online komt en het bevestigen dat ze wel werken niet. Als 50% problemen met de accu's heeft en de andere 50% niet zijn mijn accu's net zo wonderbaarlijk als de jouwe, alleen aan de andere kant van de ervaringen :)

Ik game nu niet meer zo veel maar de eerste jaren van de 360 wel heel veel. Wat ik dus ook zei; ik heb ook een keer gehad dat hij niet meer op wilde laden, maar die in- en uit truc werkte bij mij prima.

Mijn console staat iig dagelijks wel aan. Dus het heeft weinig verband met hoe vaak je gamed denk ik. Sterker nog, als de console uit staat maar de accu's zitten nog in de controller is dat juist superslecht voor de accu's. Dat is hetzelfde als bij telefoonaccu's.

Laatst bewerkt: 27 jun 2013

Deel Deze Pagina