Ik irriteer me persoonlijk niet aan het feit dat mensen die bijnaam gaan gebruiken. Bij elke console, vooral degene die het minder deden als zijn concurrent, worden er grappen gemaakt over de negatieve eigenschappen.
Zo werd de originele Xbox afgeschilderd dat hij zo groot was als een huis, de 360 kon alleen maar rode lichten tonen en de PS3 had geen games en zou op een george forman grill lijken.
Waar ik met dan wel weer aan irriteer is het enorme fanboy gedrag in comments zodra het woordje "Xbox" valt. Vooral als het artikel gaat over een game of over de 360 en totaal niks te maken heeft met de Xbox One. Daar moet iemand nog even laten weten hoe slecht MS en de "Xbone" is. We get it, you're buying a PS4. Bedankt voor je nutteloze comment.
Vervolgens moeten ze nog even laten weten dat de 360 slecht is sinds dat de Xbox One bekend is, en alles wat MS maakt is vervolgens ook niks meer. Ook is de game slecht omdat hij uitkomt op een console die hun minder aanstaat, alsof dat de game slecht maakt en alsof de ontwikkelaar hierover wat te zeggen heeft. Het vervuilt de comments zo hard, dat je niet meer fatsoenlijk kunt reageren. Ik begrijp dat je kritiek hebt op Xbox One, maar heb dat dan in het artikel dat daar overgaat en zorg dat het onderbouwt is in plaats van die zielige comments te plaatsen.
Ook worden mensen constant geminned als ze een positieve eigenschap van de One opnoemen. Noem iets op over de PS4, en de pluspunten komen zo binnen.
Laatst bewerkt: 7 jul 2013