Nee maar het lijkt me dat ze de stijl van 360 aanhouden en ps4 de stijl van ps3 Waarom de mensen zijn er mee vertrouwd
Waar kun je de controller al vasthouden en proberen dan? Wil het graag weten! En dan nog; went vanzelf. Tis niet dat gamen ineens onmogelijk is. Ten tijde van de PSx en PS2 wist je ook niet beter en was het top.
Dit is mijn subjectieve mening over de controllers, Ik weet zelf nog niet welke ik ga aanschaffen maar dit zou ook niet bij de release zijn. Ik ga eerst afwachten hoe de games uitpakken reviews en hoe de consoles gaan uitpakken met verkopen en meningen. Dus tot nu gaat de controller voorkeur naar Xone En de console voorkeur naar ps4 En de games voorkeur naar beide
Ik verwacht dat de nieuwe Ps4 controller stukken chiller in de hand gaat liggen. Hij ziet er in ieder geval stukken beter uit. Met de Xbox One controller zit het sowieso wel goed, aangezien het een verbeterde versie is van de 360 controller.
zijn dat dezelfde handen? als je dan kijkt hoe de ds3 bij die man in de hand ligt tov de ds4 ziet het er toch een aardig stuk beter uit
En zo te zien kom je weer in de knoop met grote duimen... Boehoe! Why? Spoiler Nee, grapje. Valt wel mee volgens mij!
Controller is duidelijk breeder. En je raakt niet in de knoop met je duimen(wat echt wel heel irritant was)
PS4 controller: 162mm PS3 controller: 160mm De nieuwe controller is gewoon een stuk beter dan de DS3 (is ook niet zo moeilijk eigenlijk) Daar hoef je hem niet voor in je handen te hebben gehad. Triggers en curved thumbsticks. Al 2 belangrijke punten. Ook lijkt bij de DS4 de handvaten langer te zijn en dat resulteert in dat je je duimen meer naar boven hebt staan (ipv van bijna horizontaal) wat fijn is als je druk moet zetten. Alleen ben ik nog steeds geen fan van de sticks naast elkaar ook al zijn de thumbsticks verbeterd.
Ik vind de foto van die gast die beide controllers vast houdt een beetje misleidend. Bij hem lijkt t alsof er inderdaad een groot verschil zit tussen beide controllers, maar als je kijkt naar hoe de vrouw ze beiden vast heeft is er amper verschil? Of zeg ik nou iets geks en zie ik dat verkeerd. Sent from my HTC One using Tapatalk 4 Beta