Zou allemaal kunnen kloppen, echter heb ik het nooit over een 360 gehad.. World of Tanks is lachwekkend, maar goed dat is mijn mening.
Zit er een aan de linkerkant van de console en twee achterop. "PS4 revealed: Every inch and angle of the PlayStation 4 covered"
World of Tanks is ook echt een 1st party MS game ja. Wat heeft MS de laatste maanden of gaat MS de komende maanden dan uitbrengen op de 360? Een remake van Fable is alles wat me te binnen schiet. En wat oude meuk games als Halo 3 en AC2 gratis. Dan doet Sony dit toch wel beter met The Last of Us, The Puppeteer, Beyond 2 Souls, GT6, Payday 2 en de nieuwe Ratchet bv. Er zal nog genoeg komen op de 360 maar niet echt veel van MS zelf vrees ik.
Klopt maar payday 2 komt ook op de xbox360 volgens mij, Overigens MS is nooit een ster in eigen games geweest (Op een paar toptitels na dan) Maar er lijkt verandering bij de one in te komen. EN mijn X360 gaat nog anderhalf jaar mee als main console daarna neemt zijn grote broer de one het over
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=dhfLBTPcG6U 20 dingen die je nog niet wist over de PS4. Uiteraard weten de meeste al een aantal dingen.
652.342 mensen. Niet meer, niet minder ;-) Natuurlijk gaat het verkopen. De vraag is alleen wat de verhoudingen zijn tussen xbox en ps een maand na de release. Wie heeft er dan meer verkocht? Zal in de eerste maand de gamer al gesproken hebben? Of zijn er nog genoeg trouwe volgers en early adapters aan beide kanten dat geen van beide een early price-drop moet realiseren.
Dus dat getal van je is fake Want er zijn zeker al wel 1 miljoen pre-orders denk al wel 10miljoen Maar hoe dan ook ik kan hem toch nog niet kopen meteen. Ik ga volgende zomervakantie vakantiewerk doen en heb hem daarna
ik ben zeer tevreden over de xbox 360 dus daarom ga ik de one halen gewoon weer lekker ouderwets te kunnen gamen