Ja ik ben nog niet zeker misschien toch nog een ps4. Maar wil heel graag forza spelen En ja over een jaar misschien eerder ligt er een beetje aan,
Forza horizon vond ik helemaal geweldig. maar ik denk niet dat ze daar ooit nog een vervolg op maken want er was heel veel haat op die game.
PS4 heeft gewoon de wind wat mee nu en het is aan MS om dat te veranderen. PS3 had ook zoiets tijdens de launch. Was veel te duur en er waren geen games. En toen had de 360 de wind mee. En met de PS3 is het helemaal goed gekomen.
Ik heb een tijdje het topic niet meer bijgehouden, maar jongens zeg nou zelf, waar gaat 't over? Ik zal dan misschien wel heel makkelijk hebben toegegeven dat de PS4 het gewoon beter doet, maar dit gaat nergens meer over. Wacht maar tot de aankondiging > wacht maar op de specs > wacht maar op de E3 > polls? Nee die zeggen niks meer tegenwoordig, waarom zijn ze er überhaupt? > wacht maar op de pre order verhoudingen > wacht maar op de verkoopcijfers Hou jezelf niet voor de gek jongens.
als xbox one met lijpe games komt en kinect apart verkoopt kan het makkelijke gelijk oplopen, Mischien nog wel meer dan PS4. Je weet het nooit. Zoals eerder is gezegt de ps3 was bij de launch ook geen succes door de hoge prijs maar door de vette exclusives liep de verkoop al snel gelijk op.
PS3 kwam en een jaar later uit, en had niet behoorlijk veel negatieve aandacht. Overigens had je toen geen crisis.
In Nederland kan het dan wel crisis zijn, maar dat geldt niet voor de rest van de wereld. In de US wat uiteindelijk de belangrijkste afzetmarkt is van de Xbox was de aandelenmarkt van de week tot een recordhoogte gestegen. Negatieve aandacht is er natuurlijk wel geweest, en dat zal zeker voor de early adopters niet onopgemerkt zijn gebleven. Maar ik denk dat de verandering van policy het grootste deel van de potentiële klanten heeft gerustgesteld. Buiten dat zijn de day 1 kopers een minimaal percentage van de potentiële kopers van een nieuwe console in de komende jaren. Uiteindelijk zullen de verkopen wel weer redelijk gelijk zijn verwacht ik, voorzover het al belangrijk is in de keuze welke console je wilt kopen. Je koopt toch de console die je wilt en kijkt dan niet welke console een miljoen keer meer verkocht is dan de ander.