1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    Zo, wat een bizar verschil zeg...Wat een crap exclusives heeft MS eigenlijk 8)

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat ligt eraan wat voor gamer je bent. :)

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Gaan we dat plaatje nou om de zoveel maanden posten? :+

Hij is deze keer wel geupdate, zo te zien.

4. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    Mwah, niet qua genre, want de PS3 exclusives bieden dezelfde genres aan, alleen daarbinnen een veel grotere diversiteit. Dus tenzij je een enorme voorkeur hebt voor Halo en Gears....

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dus kan je niet zeggen dat "crap exclusives" zijn want dat is dan een mening. :)

6. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Wat een bizar groot verschil....maar wel 1 van de redenen om voor mij voor de PS4 te gaan; ik vind de meeste Sony exclusives wel tof. Meer variatie ook.

Ook een duidelijk beeld wat MS belangrijker vind; het is duidelijk dat MS Kinect belangrijker vind dat de 'echte' games.

7. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    Krijgen we dat weer :+

Alles wat men zegt op dit forum vanuit zijn of haar perspectief is toch een mening. Natuurlijk is het een mening. De één vindt dit leuk, de ander dat. Ik vind Halo en Gears ook tof.

Maar als je, genre gebaseerd en in aantallen gaat kijken, komt MS er nogal schraal van af. Ook dat is een mening, sommigen zullen het aantal exclusives weer prima vinden.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat valt wel mee denk ik. Want dit is precies in de tijd waar ze de Kinect ging pushen. En zoals bij veel hardware moet je met de release wel games hebben. :)
    Nu komt de One als nieuwe hardware en vallen de Kinect only games wel mee mbt "echte" games.

Hoe kun je het dan "crap exclusives" vinden als je zelf Gears en Halo tof vind. 8)

Laatst bewerkt: 16 jul 2013
  9. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    Omdat dat er slechts 4 van de in totaal 12 waren in de afgelopen 3 jaar! Dat vind ik nogal karig. (Daarnaast was halo 4 een teleurstelling ;)) Hoe dan ook, Ik snap dat je MS wilt verdedigen en natuurlijk zitten er één of twee goede bij, maar als je dit ziet heeft Sony het iig op dat onderdeel beter voor elkaar.

Maakt niks uit wat voor "soort gamer je bent". Immers, de genres komen op beide consoles voor.

vind ik. ;)

10. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Nog wel. Geef ze een jaar.:9

Dat plaatje laat zien wat MS belangrijker vind; denk je echt dat ze die strategie laten vallen met de Xbone? Dat ding is gemaakt met Kinect als rode lijn!
    Het is dus heel aannemelijk dat MS die richting doorzet.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik hoef niks te verdedigen. Maar je vind het aanbod dus te weinig?
    Want als je "crap exclusives" zegt komt dat eerder of dat je games die exclusives niet tof vind. ;)

Alleen is het verschil dat je eerst Kinect los moest kopen en toch op een specifieke doelgroep was gericht qua games. En daarvoor moet je wel een aanbod hebben. Bij de One zit die er nu bij en heeft het veel meer functies dan alleen games. :)

Laatst bewerkt: 16 jul 2013
  12. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    Beide, oké, Gears 3 is tof en Halo Reach is tof. De rest vind ik crap ;) En idd, zeker een veel te mager aanbod in verhouding tot. Nu ga ik maar weer aan het werk :+

13. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Precies. Het zal dus eerder erger worden dan minder.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat denk ik dus niet zoals ik zei. Want de Kinect heeft nu meer functies dan alleen kiddy games supporten. Normale games gaan er nu ook gebruik van maken omdat iedereen er een heeft en daarnaast word Kinect meer gebruikt voor de interface zelf. Met de oude Kinect waren die functies minder.

15. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    We zullen zien.

De huidige Kinect zou ook voor de 'echte' games zijn, en dat heeft niet echt gewerkt zoals te zien is.

Hoe vet de technologie ook is van Kinect, ik denk niet dat het voor de 'echte' games iets geniaals zal toevoegen. Het is en blijft een gimmick.

We zullen over 1/1.5 jaar wel zien wie van ons 2 kan zeggen 'told ya!':b:

16. mohpa6

mohpa6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ik vind wel dat MS er weer wat exlusive er bij heeft als sunset overdrive , dead rising , forza 5 , halo ,D4.crimson dragon , killer instinct, quantum break , zoo tycoon zijn er toch meer dan de afgelopen jaren

17. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Verschil is wel groot, maar zelf hou ik niet van die Japanse/Manga games en dan is de lijst wel een stuk korter. Ook die Kinect/Move zooi speel ik niet. Kortom er zijn maar een paar exclusives die ik speel. Halo,Gears en Forza vond ik wel leuk.

Wat PS betreft is het jammer dat ik titels als The last of us,Gran Turismo en Infamous moet missen, maar voor beide consoles zijn de exclusives geen reden om voor die.console te kiezen.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk dat dat ook meer kwam omdat publishers van "echte" games zoiets hadden van ja zoveel mensen hebben het niet en zeker niet onze doelgroep dus waarom zullen we er iets voor maken? Nu het er standaard bijzit zie je gelijk al ontwikkelaars ermee bezig zijn. Zoals bijvoorbeeld DICE die er iets mee gaat doen in BF4. En zoals ze zeiden het zal wel logisch zijn dus niet dat je opeens kan reloaden door een beweging te maken. Dat zijn idd wel gimmicks. :)

19. mohpa6

mohpa6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    tuurlijk gaat kinect en grote rol spelen bij de one maar met en hoop goeie exclusive games zie ik het toch positief in.

20. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Ik denk juist niet dat het een grote rol zal spelen, maar goed.

Deel Deze Pagina