1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nah. Daar moet je gewoon een mandatory install doen je hoeft niks te downloaden. Dus is wel een beetje anders. Maar bij GTA heb je ook mensen die boos zijn omdat ze geen HDD hebben. :)

2. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Dat staat ook in het artikel op Gametrailers, bron is IGN, dus ze hebben het hele verhaal neergezet. Het idee hier achter is ons allemaal wel duidelijk denk ik. :)

3. XtrordinarY

XtrordinarY Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Haha ok my bad :)

4. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Weet iemand trouwens welke GM winkels er gaan sluiten, had een PS4 besteld bij een gamemania, maar sinds afgelopen dagen is niets meer zeker daar.

Vraag het hier omdat ik geen andere plek hiervoor kan vinden.

5. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nope is nog niet bekend. De dure huurpanden gaan dicht, verder nog niks zeker.

6. JJNL77

JJNL77 Let's have fun

Leuk Bevonden:
    12
    Hopelijk niet in zwolle,

7. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Uhm wat?:confused:
    Heb ik iets gemist??:confused:

Hopelijk niet die waar ik mijn PS4 besteld heb.:mad:

8. NaiZuro

NaiZuro War, war never changes...

Leuk Bevonden:
    74
    Paar weken geleden is de freereccordshop failliet gegaan (die ook de eigenaar is van de GM), toen heeft 1 of andere geldschieter de freereccordshops in België (die in NL zijn dus definitief gesloten) overgenomen + alle gamemania's in zowel NL als België. Blijkbaar ziet hij of zij er toch niet meer zo veel in en moeten er een paar 'dure' Gamemania's alsnog gesloten worden.

9. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Mocht dat het geval zijn word je reservering overgezet naar het dichtstbijzijnde filiaal heb ik begrepen, niets aan de hand dus.

10. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ah ok, das wel nice.

11. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik begreep dat Game Mania weer terug was bij de originele eigenaars.

12. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kleine correctie:

- Game Mania is terug naar vroegere oprichters, hoort niet meer bij Free Record Shop. 41 van de 54 winkels in NL blijft open. Alle Belgische winkels blijven open.

- FRS maakt doorstart met nieuwe eigenaar met maar 31 van de 140 winkels. Alle Belgische winkels blijven open

13. NaiZuro

NaiZuro War, war never changes...

Leuk Bevonden:
    74
    Ah oke! Dat was namelijk de eerste officiële berichtgeving, naderhand niet meer in verdiept.

14. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    The Division is ook een "always online" game. Ik denk dat dat inderdaad de manier wordt. Sony en Microsoft vereisen zogenaamd geen internetverbinding, maar in de praktijk hebben de gamedevelopers het laatste woord.

15. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Hoezo nou weer zogenaamd. Ze vereisten het gewoon niet en ja multiplayer games hebben dat nodig :-/. Ik denk wel dat steeds meer devs van die multiplayer werelden gaan maken

Laatst bewerkt: 17 jul 2013
  16. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Wat er natuurlijk een beetje vreemd aan is dat ook al koop je een game voor de single-player je toch nog als het ware een DRM krijg om online te komen, in dit geval dus waarschijnlijk ook een gedeelte van de single-player ervaring niet op de disc staat en via in dit geval een DLC op je HDD gezet gaat worden. Ze zullen dit doen om piraterij tegen te gaan, maar of het klantvriendelijk is?! Ik heb er toch zo mijn bedenkingen bij.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Even afwachten. Het is een game en ook nog een launch game. Kan het wel begrijpen dat de game eerder klaar moet zijn dan normaal. Omdat MS alles nog eens een keer wilt testen en alles goed moet drukken. Blijft toch een van de eerste games op de console dus moeten ze alles een keer checken. Helaas is Turn 10 dan gewoon nog niet helemaal klaar en moet er gewoon een dag 1 update komen. Tsja ze kunnen ook zeggen fuck it en geen update doen. :)

Sowieso mensen die zeuren dat ze een keer online moeten gaan voor Forza moeten dan ook geen Xbox kopen omdat als je offline wilt spelen je ook een update moet doen. :)
    Op andere fora is het weer drama qua comments haha.

Laatst bewerkt: 17 jul 2013
  18. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Precies.

Even online voor een update/patch is al jaren normaal.

Lees ze dan ook niet.:+

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja weet het. :+

20. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    T gaat mij er om dat ze blijven dwingen dat je internet moet hebben, volgens mij gaan we allemaal straks gefopt worden.. Mijn internet is niet altijd even stabiel, wil gewoon game er in en gamen!

Deel Deze Pagina