Gast. Lees je eigen onvolwassen post eens. "Grote bek en waar 50% al niet goed voor is". Kom terug als je normaal.kan praten. De paar posts erna waren al van mensen die je woordkeuze niet serieus namen. "Grote bek".. serieus, wie praat zo. Ik denk een fanboy die blij is dat de concurrent ook enige negativeit ontvangt. Enige wat ik erna vroeg is levert forza niet een hoop in om 60 fps te halen, net zoals elke cod game dat nu doet. Wat anderen hier ook bevestigen.
En uit jouw post kan je afleiden dat je het soort van goed vindt dat de ps4 minder sterk blijkt te zijn. Yes, de console die jij niet wilt blijkt iets minder sterk dus jij blij. Word moe van Sonys beloftes. Nou gelukkig is Microsoft lekker bezig he. Dus wie is hier nou blind, maar zie je mij roepen dat ze een "grote bek" hebben
Weet ook niet waar je het vandaan haalt dat ik argumenten erbij haal zodat het lijkt dat het wel meevalt. Lees de posts even terug. Elke post van me waren vragen naar aanleiding van dat bericht. Nergens reageerde ik alsof het wel meevalt. Ik vind het ook jammer dat zoveel aan het OS besteedt wordt.
Laatst bewerkt: 28 jul 2013