1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Seh

Seh Guest

Prima toch? Meer is altijd goed bij zulke functies.

2. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ben er blij mee. 100 is echt te weinig. Zeker als je mensen toevoegd waar je een leuke gane mee hebt gespeeld die je vaker wil joinen. 2000 is overkill maar ik zie het probleem niet.

Snao niet dat de limiet van 100 voor 360 nooit is verhoogd.

3. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Er is ook geen probleem. We lachen alleen

4. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Dacht echt bij mezelf wat is dat ding nu ineens groot!
    Totdat ze de PS3 erbij zette, toen viel het wel weer mee....rare angle!

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
  6. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
  7. brogum

brogum dotgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Het blijft nog steeds een hoop giswerk.

Dat je niet zomaar alles met mekaar kan gaan vermenigvuldigen proberen ze hier wel duidelijk te maken, daar ben ik het helemaal mee eens.

Voorbeeld:

auto XBO heeft 100 pk en haalt 200 km/h

auto PS4 heeft 200 pk dus haalt hij 400 km/h??

Of zijn er nog meer factoren aanwezig waardoor het verschil misschien iets minder groot is?

8. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
  9. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    Sony of microsoft moet eens met een skillvolle competitieve shooter komen met een echt goede trueskill ranking voor de volgende generatie consoles. In 343I heb ik geen vertrouwen meer om dat voor elkaar te boxen. Sony is nooit zo geweest van de competitieve games (afgezien van socom).

Laatst bewerkt: 30 jul 2013
  10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Was dit al gepost? Netflix, youtube, partychat etc zit op de PS4 niet achter een paywall op de X1 wel.

Blijf dat een zotte keuze vinden, ook al op de 360.

11. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja gisteren in zo een officieel sony ding.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat is niet zo vreemd toch?

als ik een pre-order zou doen zou ik die er ook bij halen, is toch wel de meest aansprekende exclusive in de launch lineup

moet wel eerlijk zeggen dat ik tot nu toe echt totaal niet warm loop voor beide launch lineups

ik vind Dead Rising 3 er leuk uit zien en BF4 is voor mij een must maar dat is het dan ook zowat

alle games waar ik echt enthousiast van word in de zin van dat ze echt next-gen op me overkomen (zoals the Division e.d) komen allemaal pas 2014

BF4 word vast geweldig maar laten we eerlijk zijn, het is gewoon een opgepimpte BF3 en het is niks wat we nog niet eerder gezien hebben (zeker de PC gamers onder ons die BF3 op max kunnen draaien)

Tot nu toe vallen de games die we dit jaar nog gaan kriijgen qua platform exclusives me eigenlijk wel tegen, hoop dat gamescom daar verandering in gaat brengen.

Volgens mij is dat ook de enige reden dat Ryse zoveel aandacht krijgt. Want dat is echt een prototype launch titel. Mooie plaatjes met 0 inhoud en 0 innovatie

13. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik wil daarom nog wel even wat meer van Ryse zien, overal lees je dat ie combat heeft zoals die Batman games, maar de demo liet alleen maar QTE zien. Een game moet toch wel meer bieden dan alleen maar wat QTE. Waarschijnlijk koop ik hem wel als launchgame omdat ie grafisch er gruwelijk uitziet, maar ik hoop dat ie toch wat meer gaat bieden :).

14. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    de enige reden waarom ik Ryse niet pre-order is omdat ik denk dat het een titel is die binnen 7 a 9 uurtjes uitgespeeld is. Ik koop persoonlijk dat liever forza, dead rising of bf4 voor die prijs, omdat ik denk dat daar meer replay value in zit.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb nog niks gezien wat ook maar enigzins op de Arkham serie lijkt qua combat.

Heb volgens mij wel gelezen dat de game zichzelf zowat speelt omdat je wanneer je een qte mist je gewoon een 'mindere' kill animatie krijgt

BF4 en Dead rising zijn de enige games tot nu toe die ik zeker ga halen

ga er ook niet meteen teveel bestellen want ik weet al precies hoe dat gaat, speel toch eerst alleen maar BF4 :+

16. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Dead Rising 3 haal ik sowieso & Killer Instinct.

Ryse haal ik waarschijnlijk later en wie weet Watchdogs & Assassins Creed IV ook nog. Al moet ik niet day-one met een gigantische backlog zitten :+

Nog een geruchtje: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=639193

If only.... :D (is het toch eeuwig zonde dat ik niet naar gamescon ga :mad:)

17. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    ga misschien wel naar gamescom, maar lekker thuis alles in de gaten houden is ook niet verkeerd :b:

18. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Dat is zeker niet verkeerd, al zou ik dan op de persdag gaan :+

Toch tof dat zo'n evenement in Europa ook eindelijk relevant begint te worden!

19. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    zou heel graag op een persdag gaan, maar helaas geen idee hoe ik aan die kaarten kom. ben bang dat het daarom op donderdag of vrijdag zal zijn

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Alleen vergeleken met de 360 en PS3 launchtitels zijn deze een stuk beter. :)

Deel Deze Pagina