Oh tuurlijk, maar ik weet niet wat EA heeft afgesproken; is het vast 1 jaar, of zit er een ontsnapping aan bij EA als er niet genoeg stuks verkocht worden....
Je hebt het tegen mij? Ze hebben zelf in interviews gezegt dat ze het op zoveel mogelijk platformen willen aanbieden (of iets in die trend).... Natuurlijk zeggen ze niet expleciet dat de game straks ook naar de PS4 komt, dat zou niet netjes zijn tegenover MS, maar zoveel was wel duidelijk. Van mij mag de Xbone de game trouwens hebben hoor, niet mijn game.
We zullen zien, uiteindelijk gaat die serie gewoon multiplat, hoe, wat en wanneer weten we niet. Zie, ninja gaiden en mass effect.
Denk persoonlijk niet dat er zo ontsnapping zit. Zal dat een beetje vreemd vinden en denk niet dat MS dat toestaat in een contract. Ander nieuws.
dat streamen gaat dat wel gewoon vloeiend? Want bij de ps3 is het terrible! Dat ik m'n ps4 op standby kan zette en gewoon de game op me ps vita ken spelen/streamen.
Voor die prijs wil ik best wel een Ps4 aanschaffen met een Vita . Op zo'n bundel zit ik dan wel te wachten.
Vita is eigenlijk zo goed als dood komt niks voor uit nu en als controller te gebruiken vind ik het weg gegooid geld voor enigste waar ik hem goed voor vind is die hd remakes als en final fantasy die jack en dexter port was zo ruk met al die framedrops
Die bundel zou ik linea recta in huis halen en dan zou ik de one links laten liggen. Ik denk al een tijdje over een vita.
Wat zeg je nu allemaal voor rommel? Zo goed als dood? De ps4 gaat dat ding een boost geven, let maar op
de vita is dood ja ik heb hem bij de launch gehaald haalt bij lange na het suc6 van de psp niet er komen ook geen games voor uit
Het zou zomaar kunnen dat het in de komende maanden/jaren ineens gaat opbloeien. Zeker in combinatie met de PS4
dat is gewoon zwaar zonde ik wil niet via en remote play willen gamen wii u leuk maar kwaliteit gaat er wel achteruit van
Hoe meer mensen dat ding hebben. Hoe meer games en ik wil killzone, tear away, dragons crown, batman sowieso en heb net muramasa gekocht en krijg een shitload aan games via ps+. Dood zegt ie...
ja dat zeg ik ja als je het er niet mee eens bent is leuk voor je ! ja en shitload aan games die er al lang zijn maar r1 tm 3 en l1 tm 3 met touchpad werkt niet
De ps vita is in mijn optiek momenteel te duur voor de software die momenteel beschikbaar is. Persona 4 golden is een van de weinige titels die het echt waard zijn (als je nog geen ps3 met ps+ hebt that is).
Uncharted Golden Abyss is het zeker ook meer dan waard, dan komt Gravity Rush nog. LBP is ook zeker niet verkeerd, en met Killzone opkomst en tearaway ook. Maar dit is natuurlijk wel voor iedereen anders, snap dat het voor jou dan niet zo interessant is omdat je eigenlijk alleen persona 4 goed vind. Het heeft echt met de kwestie van smaak te maken.