Gravity rush ken ik eerlijk gezegd niet, daar moet ik eens footage van opzoeken. Uncharted en LBP zijn franchises die niet aan mij besteed zijn helaas.
Iemand anders hier postte het al in het PS4 topic, maar voor de studenten met surfspot: Je kunt via surfspot en de Sony onderwijswinkel een PS4 kopen voor 320 euro.
Holy shit, 320 euro is geen geld. Helaas heb ik geen surfspot, anders werd de next gen keuze opeens heel makkelijk.
Wat moet ik met een Vita? Sowieso is een Vita al voor 180 euro nieuw te krijgen dus dan loop je alsnog quitte
Dat kan nu niet meer, ik moet dan met Ideal betalen, andere dingen kan ik wel gewoon via acceptgiro betalen.
@ Oneshot Weet niet op welke school jij zit, maar ik moest gewoon inloggen op mijn HvA account. Werd direct doorverwezen. @ Cyrax Ik was er denk vroeg bij.
Toch maar een xbox one besteld XD PS4 zal nooit wat voor mij worden. Na het spelen van halo 4 na een lange tijd verlang ik toch echt naar halo 5 en ryse lijkt me ook veel lijper en forza en hopelijk nog een fatsoenlijke gears!