1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Waar zitten jullie te kijken voor die prijs? Ik zie alleen een link naar Sony partnershop, maar daar is hij gewoon EUR 400.00?
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ze keken via Surfspot
     
  3. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ja, dat is logisch. Maar nogmaals, op Surfspot zie ik alleen een link naar Sony partnershop, maar daar is hij gewoon EUR 400.00.
     
  4. Rob X Tiger

    Rob X Tiger Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn jullie vergeten elke keer weer.

    Met Xbox Live Gold, krijg je 300.000 dedicated servers bij je denkbeeldige tuin. Dit zie ik niet gebeuren bij PS+
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Het is al terug gedraaid
     
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Daar heeft iemand die af en toe is een potje online speelt vrij weinig aan.

    Iemand die veel online speelt zal ongetwijfeld bij de X1 beter zitten maar voor iemand als mij die een tijdje de nieuwe COD speelt en verder niet echt online komt is PS+ veel aantrekkelijker
     
  7. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Niemand vergeet het; niet iedereen interesseert het.
    En dan nog zullen de populaire online games als CoD, Battlefield, Destiny, FF 14, Planetside etc. zelf ook genoeg servers hebben. Daar heb je er geen 300.000 voor nodig.

    En ik heb liever elke maand een paar free games dan 300.000 servers waar ik toch weinig gebruik van zal maken.
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    daar ben ik wel benieuwd naar , krijgt COD nu op alle platformen dedicated servers?

    BF uiteraard wel , want dat is altijd zo, Planetside en FF14 ook want dan zijn MMO's..

    maar hoe zit het met alle games die deze generatie nog vooral p2p gehost werden?

    word dat allemaal dedicated in de next gen op alle platforms?

    of alleen op de xbox?
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    COD alleen Xbox.
     
  10. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Zeker?
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lijkt me wel. Waarom zouden ze nu opeens wel dedicated hebben waar ze het jaren nooit gedaan hebben?
     
  12. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Maar Activision hoeft de dedicated servers van MS niet te gebruiken toch ? Activision gaat denk niet de game ervaring voor ps4 eigenaren verminderen door hun geen dedicated servers te geven. Is toch wel een big deal. Of Activision gaat voor beide consoles dedicated servers regelen of ze houden het op p2p.

    Hopelijk weten we meer op de MP reveal

    Is het al bekend welke multiplatform games gebruik gaan maken van de dedicated servers van MS?
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    MS heeft het zo gedaan dat hun dedicated servers goedkoper zijn dan P2P servers. Dus het is eigenlijk een no brainer. Dat vertelde die Respawn gasten.
    Vraag is of ze dan voor de PS4 zelf dedicated willen gaan kopen. Blijft alleen wel Activision. Kunnen ook gewoon denken. Dedi of niet COD word toch wel goed verkocht op de PS4.

     
  14. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Misschien huren ze de MS servers wel voor de PS4 versies.:9
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik doe zelden MP dus ik snap de voordelen van dedicated servers niet zo heel erg goed. Zowel op de ps3 als op de 360 heb ik MP altijd zo aan de praat gehad. Daarnaast kan je op de 360 party's opzetten, crosschatten en party-invites doen, erg handig.

    Maar server problemen zie ik nooit echt. Het enige voordeel wat ik mij kan indenken is dat er geen host meer is dus dat host-voordeel weg is en het spel altijd doordraait?

    Host-voordeel is voor mij overigens alleen maar een term, ik heb er nooit wat van gezien, maar dat zal aan mij liggen. En als de host er mee kapt neemt iemand anders hem over toch?

    Enlighten me!
     
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dat je nooit iets van hostvoordeel hebt gemerkt ligt inderdaad aan jou :p Als de host weggaat gaat hij bij de meeste spellen op zoek naar een nieuwe maar niet alle spellen kennen dit en het is ook regelmatig zo dat het ervoor zorgt dat anderen uit de game laggen of dat het potje stopt. Ik speel enkel mp dus voor mij zijn die servers echt een verademing.

    Gelijk ook weer die reactie van sony nu m.b.t. het opnemen. Ik hoop echt dat Sony dit keer de rrod heeft. Tuurlijk doet MS het ook maar Sony is meer bezig met MS dan met zichzelf.
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    en dat hostvoordeel is er altijd?
     
  18. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Volgens mij werd de vraag aan Sony gesteld of ze die dingen hebben toch?
    En je hoopt dat Sony de rrod krijgt.. pff kom op zeg.
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dit had ik over het hoofd gezien. Beetje flauwe reactie. Helemaal als je bedenkt dat Sony al lang voor dit nieuwsbericht had aangegeven dat het gewoon gratis zou zijn. Iets in de trant van 'All social features will be free' en daarnaast was dat te verwachten door de share button die op de controller zit. Het enige wat ze nu hebben gedaan is dat nog eens specifieker herhalen voor het DVR gedeelte.

    Daarnaast is Sony juist degene die bezig is met zichzelf. Ze hebben nog geen enkele feature aangepast nav besluiten van MS. MS daarentegen is als een gek bezig allerlei 180's te doen nav hoe het met de PS4 geregeld is.
     
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dude, dat is best sneu. Dus je hoopt dat ik een kapot product krijg omdat jij je daar beter door voelt? Waar slaat dat in godsnaam op?

    Sony speelt het slim, ze zeggen zo min mogelijk, reageren veelal op de Xbox-One en gezien de pre-orders lijkt dat een slimme move te zijn. Laat Sony maar vooral naar MS blijven kijken, dan krijg ik vanzelf een console waar ik voor veel dingen niet hoef te betalen. Overigens denk ik dat veel dingen al vooraf waren besloten, het moment van naar buiten brengen, daar wachten ze bij Sony een beetje mee en spelen in op de console van MS. FF de opinie peilen van de consument als MS weer een nieuwtje heeft en dan naar buiten brengen dat zij het anders gaan doen. Doen ze dat niet, dan reageren ze ook niet bij Sony. Het is gewoon slim.

    Niet huilen, de One gaat het ook gewoon goed doen, er is ruimte zat voor beide consoles.
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2013

Deel Deze Pagina