1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hmm zelfs voor 24/6 aanbetaling. Komen ze wel optijd mee. Hadden ze niet geroepen dat het zonder aanbetaling was of staat in hun voorwaarden die je accepteert dat alles nog kan veranderen
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Amazon kan met gemak tegen Azure opboksen, als ze wat met hun enorme cloud gaan doen. :cool:
     
  3. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Over een paar jaar gaat het stiekem toch wel die kant op denk ik.
     
  4. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.604
    waarom niet gewoon bij wehkamp of bol bestellen ..
    ps4 bij bol is uitverkocht (of wat vertraging), x1 nog niet ..
    uit ervaring weet ik dat dit veel beter wordt geregeld dan bijv. GameMania of plaatselijke elektronica zaak :)
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2013
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, dat zeg ik net. En misschien is er zelfs nog een kortingscode te vinden. :+
     
  6. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik wil een nachtlaunch!!:thumbs:
     
  7. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Cory Balrog terug bij Sony Santa Monica :)

    Swoon <3
     
  8. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.604
    Ahzo, dan moet je idd niet via het interwappes bestellen ;)
     
  9. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Alleen kun je toch niet na je bestelling nog korting mee rekenen bij wehkamp? :9
    Ik wil natuurlijk le kortings, maar ik wil ook zeker zijn dat ik de console op day one heb
     
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nee, maar Wehkamp heeft weleens van die kortingsacties zoals toen met GTAV. Misschien komt er weer eentje aan of vind je een code en plaats je een pre-order. Mocht je het eerder hebben gedaan, annuleer je die order gewoon. :9
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Aanbetaling? Wettelijk niet eens verplicht. Ze kunnen het vragen ... je hoeft het niet te doen. Altijd een naai streek als winkels daar ineens naar gaan vragen :emo:
     
  12. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    En men gaan faliet en je bent je geld kwijt.. Nooit doen dus.
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Duh. Maar het is voor garantie dat je hem daadwerkelijk komt halen. Soms blijven die dingen week apart liggen. Dus het is gewoon aan de klant zelf. Bij Arena hebben we ook 50,- aanbetaling minimaal of geen, maar dan geen garantie
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2013
  14. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Egh.. wacht. Er was toch geen aanbetaling nodig meer, na het hele verhaal van die 200 euro aanbetaling die plots uit het niets kwam?
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Niet voor de mensen die hem hadden gepreorderd voor het aanbetaling verhaal. Dat was weer teruggedraaid. Als je nu wilt preorderen is het minimaal 50,- voor gegarandeerd. Of niks maar dan moet je geluk hebben. Kan ook al veranderd zijn weer. Ben al een tijdje vrij
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2013
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb € 50,00 aanbetaald bij de Game Mania. Natuurlijk is dat een risico, ze kunnen immers binnen 4 maanden failliet gaan. Maar ik wilde gewoon zekerheid hebben, ik was op tijd met mijn pre-order bij hun, koop daar ook heel vaak games en wilde gewoon niet de hele stad door om er eentje te zoeken. Nu kan ik hem gewoon op mijn gemakje ophalen wanneer het mij uitkomt op de de dag van release.

    En als ze failliet gaan, dan ben ik € 50,00 kwijt, dat is vervelend, maar geen ramp.
     
  17. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Juist, de kans is zeker met GM gewoon aanwezig dat ze failliet gaan, maar goed het is 50 euro.
    Het was anders als ik het hele bedrag moest betalen. (van te voren)

    Dan had ik het niet gedaan.
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nee, dan had ik het ook zeker niet gedaan. € 50,00 is niet zo'n werelds bedrag en de PS4 laat niet nog een jaar op zich wachten. Statistisch gezien is de kans dat de GM tussen nu en december ineens failliet gaat niet heel erg groot. Het kan natuurlijk wel, maar in de social media wereld die we tegenwoordig hebben, is de kans niet groot dat je niet voor het mogelijike faillissement in de gaten hebt dat er iets aan de hand is. Dan sta ik daar toch echt wel om mijn centjes alvast veilig te stellen 8)

    Ik betaal overigens nooit iets geheel voordat ik het heb. Ook bankstellen en dergelijke betaal ik nooit in een keer. Niet alleen vanwege mogelijk faillissement, maar ook omdat ze altijd net iets minder hard hun best doen om de spullen snel te leveren als je alles al hebt voldaan met dat soort zaken.
     
  19. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Inderdaad, daarom! maar we gaan er voor dat we in November/December de console op kunnen halen.
    50 euro er alvast vanaf nu de rest nog met een stuk of 4 games erbij.
     
  20. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Anders heb je heel veel mensen die zomaar gaan pre orderen maar hem niet kopen. Kleine aanbetaling vind ik geen probleem.
     

Deel Deze Pagina